Ga naar inhoud

internet verbinding


Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb een draadloze verbinding, de PC heeft geen LAN, dus heb ik een LAN stick. Hoop dat je begrijpt wat dat is! als ik de PC opstart, meestal vanuit de slaapstand, zie ik even verbinding en dan verdwijnt hij en moet ik hem handmatig verbinden. Dat lukt ook meteen, maar ik ben gewend, dat dat gewoon vanzelf gaat. Dit is een nieuwe PC, voor mij dan, hij is 4 jaar oud. Ik gebruik Windows 7

Hopelijk is deze informatie genoeg, anders zie ik het wel. Hoop, dat je me kan helpen. Aitomatisch verbinden staat wel aangevinkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bedoelt een WLAN stick?

 

 

Ga naar start-> configuratiescherm-> apparaatbeheer.

 

Klik in apparaatbeheer op netwerkadapters.

 

Klik met de rechtermuisknop op de Wlan adapter.

Kies dan eigenschappen.

In het venster eigenschappen ga je naar het tabblad energiebeheer.

Verwijder het vinkje bij de computer mag dit apparaat uitschakelen om energie te besparen.

Klik op OK.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is jammer, maar het lukt niet. Als ik naar netwerk adapters ga en recht klik, krijg ik alleen: zoeken naar gewijzigde apparaten en Eigenschappen en daar staat niets. Het heeft dus met de LAN te maken, kan ik daar nog anders naartoe? Ik heb de PC niet zelf ingesteld, dus ik weet niet, hoe het gedaan is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

LAN is als je met kabel werkt.

 

Jij werkt draadloos dan gaat het om WLAN.

 

Je moet niet met de rechtermuisknop op netwerkadapters maar met de linkermuisknop ( op het driehoekje) zodat je de inhoud van netwerkadapters ziet.

Daar zou je iets van WLAN moeten zien staan, daar moet je met de rechtermuisknop op klikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor het account Hetnet (lenyvanhees) kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden. Er is een onbekende fout opgetreden.

Server: 'pop.hetnet.nl'
Windows Live Mail-fout-id: 0x80004005
Protocol: POP3
Poort: 110
Beveiligd(SSL): Nee

 

Dit is het bericht dat ik krijg van Windows Live Mail. Wat moet ik doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best eerst even controleren of malware voor problemen zorgt.

 

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je 
hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een 

.
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.