Ga naar inhoud

internet verbinding


Aanbevolen berichten

Hallo Clarkie,

 

Het is me nog steeds niet gelukt de internet verbinding automatisch te starten. Wel heb ik het vinkje weggehaald bij energie zuinig, maar dat heeft niet geholpen.

Zijn er nog meer mogelijkheden?

 

Ik heb je berichten samengevoegd, zo blijft alles overzichtelijk.

In bericht 9 werd gevraagd om onderstaande uit te voeren.... dus we wachten op het RSIT logje.  ;)

 

 

Best eerst even controleren of malware voor problemen zorgt.

 

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een 

.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Via PB ontvangen:

 

Hallo,
Nee het is niet gelukt, maar ik weet nu wel, wat het probleem is. Ik heb er KPN Fon op staan en die verstoort de verbinding. Heb naar KPN gebeld, maar die Fon kan er niet meer af, zeggen ze. Lijkt me heel vreemd, want wat je erop zet, kan er roch ook weer af??
Bij KPN hebben ze het modem op een ander kanaal gezet, maar dat helpt ook niet.
Nu weet ik het niet meer!! Ga nog maar eens met KPN bellen, mss weet een andere medewerker wel, hoe het moet.
Bedankt in ieder geval voor de hulp, zover, Groetjes, Leny

 

 

 

KPN Fon heeft met hotspots te maken.

 

Bedoel je dat je laptop overschakelt van je eigen verbinding naar een hotspot?

 

Klik naast je klok op het icoon voor draadloos internet.

Alle beschikbare draadloze netwerken worden er getoond.

Selecteer jouw verbinding, zorg dat die verbinding automatisch altijd gestart wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Klik naast je klok op het icoon voor draadloos internet.

Alle beschikbare draadloze netwerken worden er getoond.

Selecteer jouw verbinding, zorg dat die verbinding automatisch altijd gestart wordt.

 

 

Dan zal je het moeten zoeken in bovenstaande.

 

Maak een printscreen van het venster waarin alle aanwezige Wifi signalen te zien zijn en plaats die in je volgend bericht.

 

Hoe je een printscreen kan maken lees je hier, hoe je die in je volgend bericht kan plaatsen hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.