Ga naar inhoud

zwart scherm?


nadiau

Aanbevolen berichten

hoi allemaal,

Sinds gisteren krijg ik mijn laptop niet meer 'aan'. Zodra ik op de aan knop druk hoor ik wel vanalles blazen, maar het beeldscherm blijft zwart.

Na het gisteravond drie keer te hebben geprobeerd ging de laptop uiteindelijk toch redelijk normaal aan, maar er kwam 3 keer in beeld dat het beeldstuurapparatuurprogramma niet meer reageerde en hersteld was. steeds voor dit bericht sloeg het beeldscherm op hol.. allemaal grijs/witte vlakjes en groene strepen.

ik denk dat ik een driver ofzo moet installeren.... maar geen idee welke? en ik krijg mijn laptop nu alweer niet 'aan'...

dus kan jet dan uberhaupt nog wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

steeds voor dit bericht sloeg het beeldscherm op hol.. allemaal grijs/witte vlakjes en groene strepen.

 

 

 

Veel kans dat het een hardwarematig probleem is zoals het scherm maar eerder de videokaart.

Indien je een extern beeldscherm hebt sluit dat eens aan, heb je het probleem dan niet op dat extern scherm is het scherm de schuldige anders de videokaart.

 

Een nieuwe driver (of her) installeren kan je ook altijd maar dan dien je merk, model en modelnummer van je laptop door te geven en de aanwezige Windows versie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het met een extern scherm geprobeerd....

onderstaande afbeelding is wat ik te zien krijg...

bedankt voor de link naar de juiste driver!

helaas kan ik er alleen nu niet bij..

Kan ik hier nog iets mee doen?

Ik heb helaas vanalles op mijn laptop staan!

post-18593-0-27826300-1427471717_thumb.j

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat is inderdaad het externe scherm!

oke.... dan ga ik daar achteraan!

in princiepe dus nog niet echt meteen een man overboord?

kan elke videokaart erin.. of alleen specifieke..

ik heb nog een oude laptoo liggen namelijk..is dat iets wat ik zelf zou kunnen vervangen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Als je binnen dit topic verder geen problemen of vragen meer hebt, mag je dit onderwerp persoonlijk afsluiten. Dit doe je door bovenaan het topic te kiezen voor "Modereer onderwerp" en op "Sluiten" te klikken ... zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Aangezien er geen reactie meer komt op dit topic, trekken we hieruit de conclusie dat het opgelost is en sluiten we dit topic af. Mocht je het topic - om één af andere reden - terug heropend wil zien, stuur dan een PB (persoonlijk bericht) naar één van de moderatoren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.