Ga naar inhoud

Fax herkent mijn netwerk niet...HP 7510


Aanbevolen berichten

Ik ben in het bezit van een HP 7510 Photosmart printer (printen, fax, scanner).

Alhoewel ik de fax (zonder aansluiting op telefoonnet) Niet veel meer nodig heb, zijn er soms toch klanten dewelke iets willen doorfaxen (ja, ja, nog steeds) of iets per fax willen ontvangen.

Ik doe alles van mijn pc via mijn beveiligde router. Als ik nu even op het symbool van internettoegang klik, zie ik dat ik via mijn router op mijn netwerk (nonno) zit. Dus met mijn pc kan ik alles via mijn netwerk. Als ik de printer/fax inschakel, en ik kijk naar de diverse routers, dan zie ik de mijne er ook bij staan. Als ik echter een verbinding wil maken dan krijg ik de mededeling dat er geen toegang tot het netwerk mogelijk is...

 

Kan iemand me hier in helpen?

 

Alvast bedankt.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beadankt Clarkie,

Uiteraard weet ik dat ik met efax dien te faxen. Ik heb daar bij aankoop van de machine, een nummer (faxnummer) ontvangen.

Bij de instellingen zegt het echter dat het mijn router niet herkend. Ondanks dat hij wel verschijnt in de lijst met nabijgelegen routers... Dat is het probleem..

Alleszins hartelijk bedankt voor de opvolging, doch zover was ik eveneens geraakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.