Ga naar inhoud

Samsung GT-C3590


ricardo425

Aanbevolen berichten

Hallo beste vrienden,

 

IK kan geen verbinding meer maken met mijn gsm op mijn laptop. Toch heb ik dat vroeger wel nog gedaan. Het is wel al een periode geleden,maar toch. Heb het al geprobeerd met usb-kabel en met kaartlezer. En geen van beiden lukt. Ik wil een foto op mijn laptop zetten.

 

Dank bij voorbaat voorde hulp.

aangepast door ricardo425
Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens handleiding heeft die samsung geen usb-aansluiting.....

wat zou moeten werken: zet via menu van de telefoon de foto's op het extra geheugenkaartje.

lees dan geheugenkaartje uit op de pc. (heb je wellicht wel een adapter nodig om een micro-sd in de cardreader te kunnen plaatsen.

doet de cardreader het wel a] in een andere pc en b] met een andere geheugenkaart??

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens handleiding heeft die samsung geen usb-aansluiting.....

 

 

@falstring,

 

Een GSM heeft wel een USB- aansluiting om de GSM op te laden, via die aansluiting kan je ook contact maken met de computer.

 

 

@ricardo425,

 

Als je de GSM aansluit op de computer via een USB- datakabel moet je naar de verkenner gaan, open de inhoud van de GSM en zoek naar de map DCIM.

Daarin staan je foto's, sleep de foto(s) naar een map op je computer.

 

Een andere methode is via Samsung Kies.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

@clarkie: dit is een oude telefoon, en er zit op deze (zoals ik zei: volgens de handleiding https://www.gebruikershandleiding.com/download-handleiding.asp?download_id=583699&s=12c11c39b9c12b33d3d79eb0177b10d2&t=31-3-2015%2017:17:40) géén usb-aansluiting op.

 

Volgens mij wel, aan de onderkant zit een aansluiting voor het opladen van de GSM en via die aansluiting kan je de data kabel aansluiten.

 

Zie ook specificaties: http://www.samsung.com/be/consumer/mobile-phone/mobile-phones/mobile-phones/GT-C3590CKABSE

 

post-9560-0-03773600-1427815481_thumb.jp

 

Trouwens in bericht 1 geeft TS dit zelf ook al aan.

 

Verder wachten we best de reactie van TS af.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Verschijnt de GSM niet in je verkenner?

 

Heb je al een andere USB- poort geprobeerd?

 

Lukt het ook niet op een andere poort voer dan onderstaande eens uit.

 

Ga naar apparaatbeheer.
Dubbelklik op de usb controllers om ze allemaal te zien.
Klik de onderste aan met de rechter muisknop en kies voor installatie ongedaan maken.
Herhaal dit voor alle usb controllers.
Sluit  apparaatbeheer af en herstart de pc.
De usb drivers zullen opnieuw geïnstalleerd worden en de poorten worden geïnitialiseerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.