Ga naar inhoud

windows 7 en pioneer


Basenick

Aanbevolen berichten

hallo, wat kan je doen als je een windows 7 laptop hebt en daar een pioneer ddj ergo k op aansluit die alleen met windows 7 en eerder beschikbaar is en je wilt naar windows 8.1 gaan maar je pioneer ddj ergo k kan dit niet aan dit besturingssysteem. dus mijn vraag is kan je je pioneer updaten voor windows 8.1 te ondersteunen? zou gemakkelijk zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt een paar mogelijkheden....

 

Test op een computer met Windows 8.1 ( vrienden, buren, familie) of die hardware toch werkt.

Ga naar de website van Pioneer en controleer of er een driver is voor gebruik in Windows 8..... even gekeken en blijkbaar is er eentje voor Windows 8, zie ook deze link.

 

Via deze link kan je de driver downloaden, maar indien mogelijk toch even testen op een Windows 8.1 systeem voor dat je omschakelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik veronderstel toch dat Pionier zowel Linux als Windows support?Dan kan je best opteren voor een Dual-boot met Linux (bv Ubuntu) (gratis)

Uiteraard is dit ook mogelijk met Win 7 (Hiervoor moet je waarschijnlijk wel betalen, maar dat weet ik niet vanbuiten.)

 

Ik hoop dat ik je hiermee heb kunnen verder helpen!

HNo

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.