Ga naar inhoud

Samengestelde Pc


Aanbevolen berichten

  • Waarvoor heb ik een PC nodig? - Vooral multitasken en sommige games; Call of Duty, The stick of truth etc

Wat is mijn budget? - Niet meer dan 1100Euro

Een merkcomputer of een samenstelling? - Samenstelling

Ga ik overklokken? - Normaal gezien niet.

Ga ik later upgraden? - Je weet nooit wat er de volgende jaren komt.

Heb ik al die nieuwe functies wel nodig? - Niet echt maar sommigen zijn wel handig zoals USBpoort 3.0                                                                                                      Ga ik zelf assembleren? - De winkel zou dit doen.

Heb ik een besturingssysteem nodig? - Ik had graag Windows 7 gehad.

Ga ik zelf installeren? - Dit doet ook de winkel.

Heb ik een voorkeur aan onderdelen? - Een i5 Processor, 12-16GB Ram en een SSD

Heb ik nog randapparatuur nodig? - Neen.

Heb ik specifieke wensen? - Stil is altijd leuk, maar niet persee nodig.

Woon je in Nederland of België, wil je bestellen bij een specifieke (web)winkel? - Belgie, en had graag een goedkope webwinkel gehad waar ze zelf alles in elkaar steken.

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Ben, 

 

Allereerst van harte welkom op PC-Helpforum! 

 

Ik heb voor je deze samenstelling gemaakt. Een erg mooi systeem met alles erop en eraan. Snelle i5 processor, snelle GTX 960 grafische kaart met aangepaste koeler, een mooie behuizing, 16 GB aan RAM geheugen en een goed uitgerust moederbord. 

 

Een Windows 7 licentie is inbegrepen (hoewel ik ten zeerste Windows 8.1 aanraad vanwege de snelheid), en de assemblage en installatie gebeurt door de winkel. 

 

Kijk ook even in m'n handtekening voor een unieke kortingsactie! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.