Ga naar inhoud

Samsung Gal. tab 4 geen wifi


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Met een Dlink-524 heb ik een goed werkende wifi verbinding tussen laptop en computer, maar met dit tablet werkt het niet . Wanneer ik nu het veiligheidsniveau in de router op "wep" zet lukt dit wil,

maar dit zou minder veilig zijn.

Mogelijk is deze router niet compatibel?

 

Mvg,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik op een galaxy tab S naar instellingen ga dan in het linker venster op wifi klik staan rechts de mogelijke wifi verbindingen.

 

Ik klik op mijn eigen netwerk en krijg een venster om mijn beveiligingscode in te geven en dat is een wpa2-psk sleutel.

Eenmaal ingeven klik ik op verbinding en het werkt.

 

post-9560-0-76427600-1428602127_thumb.pn

 

post-9560-0-19652100-1428602261_thumb.pn

 

 

 

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik netwerk, veiligheidscode en verbinden dan wordt er even gezocht naar ik vermoed een IP-adres,  vervolgens verschijnt onder de naam van het netwerk de volgende mededeling "beveiligd en opgeslagen". Maar verbinding met internet is niet mogelijk.

 

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

 vervolgens verschijnt onder de naam van het netwerk de volgende mededeling "beveiligd en opgeslagen".

 

 

 

Dat betekent toch dat alles OK is.

 

Klik dan op de gewenste verbinding, je krijgt onderstaande en klik dan op verbinden.

 

 

 

post-9560-0-53739400-1428681327_thumb.pn

 

 

Update: je gebruikt toch de zelfde beveiligingsinstellingen zoals in router ingesteld?

aangepast door clarkie
toevoeging
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.