Ga naar inhoud

NAT Type Strict - PC - Telenet - Linksys


bOyka8

Aanbevolen berichten

Ik ken zelf zo goed als niets van internet/routers/modems etc, en kom daarom keertje aankloppen voor hulp.

 

Ik merk al een tijdje dat ik vaak problemen met internet heb terwijl kameraden en familie geen enkel probleem hebben.

Hoofdzakelijk dus dat ik problemen heb met online gaming en programma's die moeilijk doen over poorten.

 

Net merkte ik ook bij het opstarten van Rainbow Six Siege Beta dat hij zei dat mijn NAT strict is waardoor ik een beetje research heb gedaan maar vast zit.

 

Het NAT dat strict is lijkt me de oorzaak te zijn van al mijn internet problemen, hopelijk kan iemand van jullie me helpen met het niet strict maken of een andere oplossing te bieden.

 

Wat je waarschijnlijk moet weten:

- Ik zit dus bij Telenet met Internet Fiber 200

- Telenet router (Garage) -> TP-Link (PA211KIT) powerline extender -> Internet kabel -> Linksys WRT54G -> PC

- Die Linksys zit er tussen omdat ik aan de andere kant van het huis zit en daar ook WiFi willen + voor buiten

- Me pa en broer zijn ook verbonden via de TP-Link maar zonder de Linksys.

- Windows 8.1 64bit

- ESET Smart Security 7

- Dit is voor PC , dus niet voor Playstation of XBOX

 

Nog dingen die je moet weten? Laat alvast maar weten.
 

Alvast bedankt !

aangepast door bOyka8
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.