Ga naar inhoud

Opstartproblemen na fabrieksinstellingen


Lars_

Aanbevolen berichten

Ah, voila. Dat is een beter link die je daar geeft. Voer daar de gevraagde specificaties in en laat de drivers zoeken.

Download en installeer de recentste Display Driver.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe zeker ook de testen die Clarkie heeft aanbevolen.Het is immers niet uitgesloten dat je via die weg de oorzaak van het probleem op het spoor komt. De ene computer is immers de andere niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe zeker ook de testen die Clarkie heeft aanbevolen.Het is immers niet uitgesloten dat je via die weg de oorzaak van het probleem op het spoor komt. De ene computer is immers de andere niet.

Ik heb twee dagen geleden de recentste driver gedownload, maar helaas is het probleem niet verholpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou het probleem verholpen kunnen worden, door een ander type te installeren?

http://www.toshiba.nl/innovation/windows7_drivers.jsp?macId=&LNG=3&mode=allMachines&userOS=&action=search&selCategory=2&selFamily=2&selSeries=178&selProduct=6463&selShortMod=3227&selOS=30&selType=4&country=24&language=12&search= 

 

Ik weet hier zelf niet zoveel van, daarom vraag ik het maar voordat ik iets verkeerds installeer. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.