Ga naar inhoud

Opstartproblemen na fabrieksinstellingen


Lars_

Aanbevolen berichten

Ik wilde net Memtest86+ op een cd branden, maar daarvan weet ik niet hoe dit moet.

De andere stappen voor Memtest6+ snap ik, maar zonder deze stap heb ik daar niet zoveel aan.

hieronder zie je een afbeelding van het programma nadat ik memtest opstarte, links staat memtest al, maar ik kan het niet verplaatsen naar rechts. (kan dit komen doordat ik mij computer in veilige modus heb opgestart?)

 

post-30757-0-88895900-1429121704_thumb.p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wilde net Memtest86+ op een cd branden, maar daarvan weet ik niet hoe dit moet.

De andere stappen voor Memtest6+ snap ik, maar zonder deze stap heb ik daar niet zoveel aan.

hieronder zie je een afbeelding van het programma nadat ik memtest opstarte, links staat memtest al, maar ik kan het niet verplaatsen naar rechts. (kan dit komen doordat ik mij computer in veilige modus heb opgestart?)

 

attachicon.gifcd branden.PNG

 

starte net me laptop opnieuw op (toevallig lukte dat zonder veilige modus), maar ook dan lukt het me niet om het bestand te verplaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat gebeurt er als je in het linker venster op het bestand klikt, dus selecteert? Maak er anders een printscreen van en plaats die in je volgend bericht.

Het is al gelukt, probleem was op te lossen door rechtermuisknop -> openen met -> windows-hulpprogramma voor het branden van schijfkopiebestanden. 

Toch bedankt voor de snelle reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zet de test om half 10 aan en laat hem lang draaien en kijk morgen rond 17.00 wat de resultaten zijn en zal deze hier delen.

nog een klein vraagje: stopt de test vanzelf of is het gewoon zo; hoe langer, hoe beter en dat ik na een tijdje de test zelf uit moet zetten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zet de test om half 10 aan en laat hem lang draaien en kijk morgen rond 17.00 wat de resultaten zijn en zal deze hier delen.

nog een klein vraagje: stopt de test vanzelf of is het gewoon zo; hoe langer, hoe beter en dat ik na een tijdje de test zelf uit moet zetten?

Bij nader inzien zet ik de test morgen om 17.00 uur aan en laat hem dan draaien tot vrijdagmiddag. Dit komt voor mij wat beter uit, omdat ik dan toch niet thuis ben en de laptop nodig heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

nog een klein vraagje: stopt de test vanzelf of is het gewoon zo; hoe langer, hoe beter en dat ik na een tijdje de test zelf uit moet zetten?

 

Tests, om het even welke, mag je nooit onderbreken en dus altijd volledig laten aflopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.