Ga naar inhoud

vlc player


Gast fcbbrugge

Aanbevolen berichten

Gast fcbbrugge

Weer iets speciaal pfffff

Vlc wil geen Flac afspelen!!!Al paar verwijderd met Cceaner en register opkuisen, helpt niet!

Speelt wel VOB films,ook Mp3,!Ook niks mis met muziek  Flac bestand,word wel afgespeelt met Mediamonkey!

mvg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag fcbbrugge,

 

er zijn meerdere VLC-gebruikers die problemen hebben met FLAC bestanden (zie o.a. hier op het forum van VideoLAN) in versie 2.2.0, maar ik meen begrepen te hebben dat bij jou, na het runnen van Patch My PC en het uitvoeren van de voorgestelde update, alles weer goed werkt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

Dag Asus,

Bedankt voor de info,wel raar voor ik maandag herinstallatie heb gedaan,werkte die perfect!

Had ook Zorin opgestart,daar ook VLC geinstalleerd ,natuurlijk in Linux moet je niet naar de website,ook geen enkel probleem!

Dacht ineens aan Patch My PC,daaralleen VLC aangevinkt,nu werkt het!

Hou nog paar dagen in het oog,dan sluit ik topic wel als dit mag.

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf volg ik alles manueel op (op eigen materiaal) of via de updatefunctie van de software zelf, maar ik heb hem al enige tijd aan boord als bijkomende opinie en heb hem op een USB-stick staan: handig als je bij iemand thuis een vlugge check wil doen.

 

Het ziet er nogal somber uit, maar het doet perfect wat het moet doen en dat het freeware is, da's mooi meegenomen ... mocht je via het programma software gaan updaten vergeet dan zeker niet om de taal in te stellen op Nederlands, zo ben je ook zeker dat die Nederlandstalige browser ook Nederlandstalig blijft. ;)

 

5527af9a51bab-PatchMyPC.jpg

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

Super bedankt voor de tip Ducth :top: Zelf niet gevonden,heb dat paar maanden aanboord,maak er niet zoveel gebruik van,maar je zie blijkbaar de redding voor VLC!

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.