Ga naar inhoud

The feature you are trying to use is on a network resource that is unavalable


Sunny60

Aanbevolen berichten

Hallo,

Na het installeren en deinstalleren van nieuw aangekochte software krijg ik die nu niet meer terug geinstalleerd.

Wanneer ik het probeer krijg ik de volgende foutmelding : the feature you are trying to use is on a network source that is unavalable.

Ik krijg dit niet verwijderd en het lukt me niet om mijn software opnieuw te instaleren, na het downloaden vind ik de software wel terug bij downloads maar bij het installeren dus die foutmelding.  Help aub.  :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Je post je probleem in Andere software, maar je geeft - met uitzondering van een foutief gespelde foutmelding - verder geen enkele concrete info ? ... :hmmmm:

 

Het vermelden van de gebruikte Windowsversie en denaam van de software is dan ook een absoluut minimum ... een schermafbeelding van de foutmelding is uiteraard ook altijd welkom ter verduidlijking van de problematiek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, maar ik ben een echte leek op het gebied van de pc. Ik zal hier proberen het probleem beter uit te leggen. Ik kocht software van Serif genaamd : CraftArtist2 profesional en kreeg de download per email, ik kreeg het de taal echter niet in het Nederlands en verwijderde de software om een andere versie te downloaden. Nu blijkt dat er geen Nederlandse versie van bestaat. De originele software had ik al geopend voordien maar  dat alles in het Engels was vond ik  toch niet zo duidelijk.Nu probeerde ik dan toch maar de originele software te downloaden en dat lukt tot ik dus deze foutmelding krijg als ik probeer te installeren. Ik heb de schermafbeelding bijgevoegd en hoop dat ik hiermee genoeg informatie gegeven heb. 

post-25440-0-60341400-1428673633_thumb.p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit je schermafbeelding blijkt dat je met Windows 8 werkt.

 

Keer, door het uitvoeren van een systeemherstel, terug naar een tijdstip van voor de eerste installatie van CraftArtist 2 Professional ... nadien kan je dan weer aan de slag met het installeren.

 

Met het terugzetten van een herstelpunt verdwijnt de reeds uitgevoerde installatie(s), niet de installatiebestanden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

Als de tip niet lukt van Asus,zo geraak je zeker in veilige modus.

Druk windows toets plus X>typ in uitvoeren msconfig>tabblad computer opstarten zie verder afbeelding,voor terug normaal op te starten,weer vinkje weg halen,door weer msconfig te doen!

mvg

post-23481-0-70833900-1428683118_thumb.p

aangepast door fcbbrugge
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb systeemherstel geprobeerd in veilige modus, maar ook dat lukt niet. Ik krijg de melding dat systeemherstel niet is uitgevoerd omdat er een antivirusprogramma draait dat dit verhinderd. Ik heb geprobeerd van de melding een schermopname te maken maar dit is spijtig genoeg niet gelukt. Ik heb geen antivirus lopen zover ik weet, enkel windows firewall en windows defender, zou het dat kunnen zijn. En zo ja, hoe zet ik dit dan tijdelijk uit? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.