Ga naar inhoud

kan niet communiceren met printer


johnt

Aanbevolen berichten

Ik heb een klein probleempje en ben een nitwit op dit gebied, dus probeer het in jip en janneke taal dit een beetje uit te leggen....Het probleem deed zich regelmatig voor, maar gewoon wegklikken en het printen begon na een paar tellen.

Dit probleem kwam alleen voor als ik van mijn desktop(LAN verbinding) iets af wilde drukken, via de smartphone of laptop had ik geen problemen.

totdat ik verleden week iets wilde afdrukken via de laptop, er gebeurde niets, en na alles gereset te hebben, printerdrivers er af en weer er op, modem reset, noem het maar op, de printer zweeg in alle talen, dus ik denk dat het probleem in de printer zit, dus een andere ( EPSON XP-225) geïnstalleerd.

en wat denk je?  juist ja, via de laptop en smartphone werkt het gewoon en de desktop denkt bekijk t maar.

in het configuratiescherm zitten neuzen naar netwerk instellingen zie ik daar een gele driehoek net uitroepteken bij ISATAP adapter start niet, code 10.

Ik geprobeerd via probleemoplossingen dit te tackelen, maar die zegt dat hij correct is geïnstalleerd en werkt.

Het vreemde is dat ik wel gewoon internet en E-mail kan gebruiken via de desktop, maar iets afdrukken is een probleem, want hij ziet de printer niet..... printer is dus draadloos en werkt perfect...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.