Ga naar inhoud

mobiel internet via router?


elfried

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

ik wil via een zogenaamde  mobile internet cle G3  wifi installeren via een gewone D-link router.

De cle heeft echter een usb aansluiting en op de router zijn het andere aansluitingen.-de gewone internetaansluiting via kabel.

Bestaat er zo een soort verloopstuk van usb naar internetaansluiting of kan dat niet werken, of heeft iemand een andere oplossing?

 

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

ik wil via een zogenaamde  mobile internet cle G3  wifi installeren via een gewone D-link router.

De cle heeft echter een usb aansluiting en op de router zijn het andere aansluitingen.-de gewone internetaansluiting via kabel.

Bestaat er zo een soort verloopstuk van usb naar internetaansluiting of kan dat niet werken, of heeft iemand een andere oplossing?

Een 'normale' Wi-Fi router gebruikt IEEE 802.11 standaarden voor draadloze netwerk en 3G netwerk wordt niet ondersteunt.

Voorbeeld van routers die 3G netwerk ondersteunt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ elfried,
 

AH OK BEDANKT
EN ZITTEN DAAR DAN OOK GEWONE USB INGANGEN OP OM DE USBSTICK_MOBIELINTERNETONTVANGER _OP AAN TE SLUITEN?


Bij sommige 3G router is er géén usb aansluiting.

Ik zou zo'n kostbaar apparaat niet online aanschaffen. Ga naar een goede computer zaak, laat u goed informeren.

Wellicht ook een paar merken en type vergelijken al dan niet bij diverse computer zaken :xd:
Ook nagaan of de mobile internet cle G3 dongel die u heeft wel compatibel is met de 3G router die u wilt aanschaffen.

Klik op zo'n router in de link in mijn vorige bericht, kunt u ook bij de specificaties kijken.

 
553d5104df807-ScreenShot032.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.