Ga naar inhoud

Raar geval toetsenbord, ALT slaat allerlei knoppen aan


Twann01

Aanbevolen berichten

Hey beste pc-helpforum,

Ik heb sinds kort een raar probleem met mijn toetsenbord. Dit is gewoon een toetsenbord die in mijn laptop geintegreerd zit(BTO X-BOOK 15CL58).

Als ik de ALT knop indruk slaan er meerdere knoppen aan, dit is flink irritant in spellen waar ik deze knop veel in gebruik, en alt+tab werkt ook voor geen meter meer. Nu heb ik gekeken met een keyboardtester wat er gebeurd.

Als ik de ALT knop snel indruk slaat hij: CTRL+ALT+SHIFT+HOME aan. Nu is het nog raarder dat hij ook nog: PAUSE+~+F2+F4+F6+F8+F10+SPACE+pijltjelinks+pijltjerechts aanslaat wanneer ik alt langer inhoudt. Nu kwam ik er net achter dat de RECHTER ALT knop allemaal andere knoppen aanslaat naast de eerste vier knoppen die de ander ook aansloeg: ESC F1 F3 F5 F7 F9 F11 DELETE END NUMLOCK + - 6. Nu heb ik een paar dingen geprobeerd met betrekking tot het resetten of herinstalleren van de standaard software van het toetsenbord, zonder enig succes.

Ik ben bang dat het iets met de hardware moet zijn, vooral omdat het zo systematisch lijkt te zijn, even functietoetsen en alle toetsen zoals ATL CTRL en SHIFT. 

Is er iemand die enig idee heeft wat het kan zijn? Ik heb deze laptop namelijk pas een paar maanden.


mvg,

Twan Potters


P.S. Soms doet de linker ALT knop het opeens eventjes weer goed. Ik snap er niks van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Twann01,

 

welkom op PC-helpforum. ;)

 

Het valt op dat je je problemen op meerdere fora post, lees er even onze forumregels op na om te weten waarom we op PCH geen voorstander van zijn van het gelijktijdig posten van eenzelfde probleem op meerdere forums.

Het is uiteraard onze grootste bezorgdheid dat jij zo snel mogelijk tot een oplossing komt, daarom gaat dit topic "on hold" zodat jij je ten volle kan concentreren op de vragen / tips op het andere forum.

 

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.