Ga naar inhoud

Service Diagnostics Policy niet uitgevoerd en computer loopt regelmatig vast na opstarten


Aanbevolen berichten

Goedemiddag,

Ik heb momenteel twee problemen en ik hoop dat iemand deze problemen voor mij zou kunnen oplossen. 

1. Geen internet(wifi) dit komt doordat 'de service diagnostics policy niet wordt uitgevoerd'.
2. Mijn computer loopt regelmatig vast na het opstarten. Ik zie dan dit scherm, maar soms krijg ik ook direct een zwart scherm te zien.

Ik heb 2 logboekjes gemaakt, deze staan in de bijlage. 

Hopelijk zou iemand mij kunnen helpen. Mocht er verdere informatie nodig zijn dan hoor ik dat graag!

 

hijackthis.log

everest rapport.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dit heb ik al gedaan zonder resultaat:

- via services.msc naar diagnostics policy gegaan, en bij eigenschappen gecontroleerd wat opstarttype is. Dit is automatisch. Klik op starten, toepassen, OK. Services worden niet gestart. Krijg nu Fout 5 toegang geweigerd.
- cmd als administrator uitgevoerd. Vervolgens net localgroup Administrators /add networkservice [Enter] en net localgroup Administrators /add localservice [Enter] uitgevoerd. Pc opnieuw gestart. Nogmaals de service proberen te herstarten. Helaas werk dit niet. Dezelfde foutmelding komt terug.
- ook de optie om via regedit de sleutel HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\DPS\Parameters deTrustedInstaller de rechten Volledig beheer en Lezen te geven, werkt. Na een herstart, krijg ik de specifieke services niet aan de praat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi GSmid,

welkom op PC-Helpforum.be. ;)

Je topic werd verplaatst naar Bestrijding malware & virussen, zo blijft het forum overzichtelijk.

Kan je het onderstaande uitvoeren en het gevraagde logje hier in je topic posten ? ...

 

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je 
hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een 

.

 

*****************************************************************************************************

*****************************************************************************************************

 

Je mag eveneens de link naar een Speccy-logje produceren en posten:

 

Download en installeer Speccy

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren. 

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is. 

525a111b37ea3-Speccy.PNG 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. 
Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". 

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware. 

Meer info over deze procedure lees je 
HIER.

aangepast door Asus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Hierbij de RSIT log en de Speccy snapshot(heb geen internet doe alles met een USB stick) vandaar dat ik geen url-link kon aanmaken. Dus deze is ook als tekstbestand in de bijlage geupload.
 

 

PC Helpforum moderator bericht:
ik heb de Windows Key verwijderd uit het logje

RSIT log.txt

speccy logje.txt

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx clarkie ! :top:

 

Kan je Speccy uitvoeren zoals dit beschreven en gevraagd werd ? .... dus: de link produceren en posten.

 

Bijkomend mag je ook nog het MSN-nummer van je Medion posten.

 

Zodra één van de malware-experts online komt gebeurt de analyse van je logje en krijg je verdere persoonlijke begeleiding.
 

aangepast door Asus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je MSN-nummer geeft geen enkel resultaat op de Medion-website, is dus mogelijk niet correct ... foto ?

 

De afbeelding die je ons bezorgde in bericht 1 is eentje van een laptopscherm, terwijl jij werkt met een desktop ... :hmmmm:

 

Systeemherstel uitgevoerd ? ... nieuw RSIT-logje aanmaken en daarna graag WACHTEN op de analyse van je log en verder NIETS ondernemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

De afbeelding was gebruikt als een voorbeeld en is inderdaad niet van mijn computer.

Excuses de MSN nummer was inderdaad niet juist, hierbij de correcte: 10014808

Hierbij het nieuwe RSIT logje, in de bijlage

aangepast door GSmid
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

De afbeelding was gebruikt als een voorbeeld en is inderdaad niet van mijn computer.

Excuses de MSN nummer was inderdaad niet juist, hierbij de correcte: 10014808

Hierbij het nieuwe RSIT logje, in de bijlage

rsit log.txt

aangepast door GSmid
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.