Ga naar inhoud

Antwoord naar ander mail adres


Aanbevolen berichten

Als ik naar een volledige nieuwe persoon een mail stuur met mijn standaard mail account, die alleen aangevinkt staat " gebruik altijd deze account" dan krijg ik ooit antwoord op een ander mail adres van mij, hoe is dat mogelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het standaard mailadres waar jij het over hebt is volgens mij datgene waarmee je standaard mee e-mails verstuurd.

Als die " nieuwe persoon" een e-mail naar jouw verstuurd wordt dat ook gedaan naar jouw standaard e-mailadres maar..... ik vermoed dat je meerdere e-mailadressen hebt die eigenlijk een alias zijn.

Dat betekent ook dat je eigenlijk 1 e-mailbox hebt met aan boord meerdere e-mailadressen (aliassen).

Dan kan het al gebeuren dat een e-mail in je andere postvak- IN terecht komt.

 

Wil je zoiets voorkomen moet je een tweede mailbox aanmaken via je provider.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ge gelijk hebt, ik heb 2 mail adressen gmail, maar of dat aliassen zijn daar ben ik zo niet in thuis, ik dacht dat ieder mail adres een mailbox was, en wat moet ik juist doen omdat te voorkomen, en wat gebeurd er dan met die andere mail adres, kan ik dat niet meer gebruiken, toch nog graag wat uitleg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Als ik naar een volledige nieuwe persoon een mail stuur met mijn standaard mail account, die alleen aangevinkt staat " gebruik altijd deze account" dan krijg ik ooit antwoord op een ander mail adres van mij, hoe is dat mogelijk.[/size]

Gebruikt altijd deze account geldt voor u als afzender, ik bedoel dat het e-mailbericht wordt verstuurd van account 01 of account 02.

 

Nu even de zaak omdraaien  :xd: 

Ik weet niet welk e-mailcliënt (e-mailprogramma) u gebruikt op de pc.

Bij MS Outlook 2010 is er een optie om een Antwoord richten aan in te stellen.

Hopelijk is deze instelling ook aanwezig bij andere e-mailcliënts.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Aangezien er geen reactie meer komt op dit topic, trekken we hieruit de conclusie dat het opgelost is en sluiten we dit topic af. Mocht je het topic - om één af andere reden - terug heropend wil zien, stuur dan een PB (persoonlijk bericht) naar één van de moderatoren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.