Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Allen,

Ik heb een volledig systeemerstel uitgevoerd op mij toshiba laptop. Echter is het nooit volledig gebeurd, tijdens het opnieuw opstarten hing hij vast en sinsdien blijft hij bij het opstarten op een toshiba dcherm hangen (zie bijlage). De laptop is in jan14 gekocht en meteen geupdated naar 8.1 toen dit uitkwam.

Kan iemand mij helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ludoo99,

welkom op PC-Helpforum.be. :)

 

Wat versta je precies onder "een volledig systeemerstel" ? ... heb je een herstelpunt willen terugzetten of heb je de laptop willen terugzetten naar zijn fabrieksinstellingen, een zogenaamde recovery ? ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mogen we ervan uit gaan dat je in het verleden nooit een schijfkopie op een externe harde schijf hebt gemaakt ? ...

 

Welke is de volledige type-aanduiding van jouw Toshiba ? ... voorbeeldje: Toshiba Satellite C50-A-19U.

 

Hoe heb je het fabrieksherstel opgestart ? ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de handleiding staat vanaf pagina 4-18 beschreven welke verschillende mogelijkheden er zijn om een fabrieksherstel uit te voeren, probeer om deze procedure opnieuw uit te voeren ... je kan de handleiding hier downloaden.

 

Lukt dit niet en blijft de laptop vastlopen dan is het aangewezen dat je contact opneemt met de verkoper voor een nazicht / herstelling onder garantie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.