Ga naar inhoud

Laptop (HP Pavillion G7, Windows 8) verbindt niet met WIFI netwerk


Aanbevolen berichten

Ik ben nieuw hier, en heb meteen een vraag!

Mijn laptop, een HP Pavilion G7, verbindt niet meer met een draadloos netwerk. Eerst deed hij het dus gewoon goed, maar ineens kon hij niet meer verbinden met het netwerk.  Ik heb het ook al met een open netwerk geprobeerd, maar zonder succes. Alle andere laptops, computers en telefoons in huis doen het wel gewoon op het zelfde netwerk en deze hiervoor dus ook al.

 

Ik heb Ziggo, ik had Windows 8.1, maar nu Windows 8. Ik heb namelijk de hele computer al teruggezet naar de fabrieksinstellingen in de hoop dat hij het dan wel zou doen.

 

Zou iemand mij kunnen helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel erg bedankt voor je reactie, ik waardeer de hulp erg!

 

Helaas, er staat dan 'Dit apparaat werkt correct'. De vliegtuigstand aan en uit werkt helaas ook niet en zelfs het terugzetten naar de fabrieksinstellingen niet.

 

Zowel Windows probleemoplosser als de software van HP detecteert geen fout, of vragen eerst of ik kan verbinden met het netwerk, maar dat lukt dus al niet.

 

Ik kan dus wel een lijst ontvangen met alle draadloze netwerken, er één selecteren en het wachtwoord invoeren, maar daarna lukt het niet meer.

 

Zou een externe (usb) ontvanger misschien een oplossing zijn? En zal dat heel nadelig zijn voor de internetsnelheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.