Ga naar inhoud

Mystart search


Aanbevolen berichten

Hoi Kweezie,

 

Ik kan met mijn pc nergens meer op, behalve op Facebook :(...

Ik heb nochtans niets speciaals gedaan, alleen maar mijn linksys opnieuw laten installeren door een vriend.

Ik stuur dit bericht nu van een andere laptop omdat het gewoon niet lukt om een pagina buiten fb te laden.  Enig idee?

Ik had net de indruk dat het hele mystart oké was en netjes opgeruimd... :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mogelijk is natuurlijk die Linksys een potentiële oorzaak ... maar om te bekijken of je het ook bij een vorige toestand van de PC hebt, zou ik je willen aanbevelen om via Systeemherstel de PC terug te zetten naar een ouder herstelpunt en dan eens opnieuw te proberen wat er dan gebeurt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kape, herstel levert niets op.  Ik behelp me nu met een andere laptop.  Er blijkt niets mis te zijn met mijn pc want in de computershop laadt hij vlotjes alle sites.  Thuis nog altijd maar enkel FB :( ... Ik heb net weer een Bbox moeten vervangen van Proximus omdat de vorige het niet meer deed en nu ligt heel de linksys er weer uit en toch is de situatie niet beter.

aangepast door embroiderit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Krijg je iets van foutmelding als je een andere pagina opent dan FB?

Kan je een afbeelding maken van die foutmelding en deze dan toevoegen als bijlage aan een volgend bericht?

Een afbeelding kan je maken met het knipprogramma.

 

 

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.
Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.
In het opdrachtprompt typ je ipconfig /all > c:\ipconfig.txt en druk enter.
Let op de spatie voor de / en voor en na de >.
C is de schijfletter van de systeemschijf; deze kan je aanpasssen indien de systeemschijf niet de letter C heeft.
Open de verkenner en klik op de C schijf.
Voeg het bestand ipconfig.txt als bijlage toe aan je volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het AdwCleaner logje geeft geen besmettingen meer aan.

Je systeem is volledig clean.

 

Download 51a5ce45263de-delfix.png Delfix by Xplode naar het bureaublad.

 

Indien de link naar Delfix niet werkt, probeer het dan met deze link.

De download start automatisch na enkele seconden.

 

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:

  • Remove disinfection tools
  • Purge System Restore
  • Reset system settings

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft u echter niet te plaatsen.

 

 

Het netwerkprobleem is dus ook opgelost.

Waarom gebruikte je die linksys eigenlijk als je al een BBox hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik een Linksys omdat ik op de eerste verdieping geen of maar af en toe een heel zwak signaal heb.  Ik gebruik daarbij ook nog een extender om het signaal te verlengen naar de tweede verdieping.

De verkoper heeft beide vorige keer geïnstalleerd, maar omdat ik nu een nieuwe bbox heb moeten installeren, is alles teniet gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.