Ga naar inhoud

wifi versterker/router


Aanbevolen berichten

G avond,

 

Sinds deze week heb ik wegens plaatsgebrek in huis een kleine oplsagruimte op de kop kunnen tikken die ik voornamelijk gebruik voor al mijn computer- bezigheden.

Deze oplsagruimte heb ik neer gepoot in onze tuin.

Nu heb ik de indruk dat onze modem (die in huis hangt) nogal ver van mijn oplsagruimte bevind met als gevolg dat mijn wifi conectie nogal sloom is.

Ik heb echter wel conectie, maar de verbinding is nogal traag (en zeker het downloaden).

Nu, ik heb zo het vermoeden dat ik mijn wifi in mijn opslagruimte moet versterken zodanig dat mijn conectie goed of beter is.

U moet weten dat de afstand van onze modem naar mijn oplsagruimte in de tuin circa 15 meter is...

Zijn er suggesties voor de hand die ervoor zorgen dat mijn wifi verbinding in mijn oplsagruimte beter maken of beter gezegt sterker maken??.

Ik gis naar een wireless router...

Ik keek op van den borre en vond er een handvol, de vraag is wat of welk type moet ik nu nemen??

 

Dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een Wi-Fi repeater of versterker is inderdaad de goedkoopste / gemakkelijkste oplossing om het bereik totaan je tuin te vergroten. Dit is een goed exemplaar, hoewel je ook voor de EX2700 bij Vandenborre kan kiezen. Dit model kost iets meer maar heeft als voordeel dat het apparaat zelf kan aantonen via LED-lichtjes waar het bereik het sterkst is en waar je de repeater dus het best plaatst. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.