Ga naar inhoud

Mijn computer start niet meer op krijgt steeds opstarthertel maar die maakt ie ookniet af HELP!


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Hoop dat iemand mij wil helpen.

Ik was op mijn computer een programma aan het verwijderen en daarna gaf ie aan dat ik mijn computer opnieuw moest opstarten dus zo gezegd zo gedaan maar nu staat ie steeds op OPSTARTHERSTEL en dan komt er te staan dat deze computer niet automatisch kan worden hersteld en dan klik ik op niet verzenden.en dan op voltooien maar dan doet ie precies hetzelfde niet opstarten maar OPSTARTHERTEL dat dat niet gaat 

hoop echt dat iemand mij kan helpen want heb mij computer wel degelijk nodig voor mijn kinderen school of werk !

 

Details van probleem

Probleem hantekening

gebeurtenis van het probleem : startuprepairoffline

probleemhantekening 01 : 6.1.7600.16385

probleemhantekening 02 : 6.1.7600.16385

probleemhantekening 03 : unknown

probleemhantekening 04 : 20

probleemhantekening 05 : AutoFailover

probleemhantekening 06 : NoOsInstalled

Versie van besturingssysteem : 6.1.7601.2.1.0.256.1

Landinstelling : 1043

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alleen maar een antivirus eraf gehaald meer niet en normzal gaat het goed door een spel ofzo er af te halen en dan op nieuw op te starten maar ik krijg mijn computer ook helemaal niet verder dan het opstartherstel dus ik kan ook niet herstelpunt terug zetten?

kun je me verder helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan probeer eens een herstelpunt terug te zetten met een systeemherstel schijf, mocht je er geen hebben dan vind je hier een link om een .iso van een  herstelschijf te downloaden.

Let wel op dat je de juiste versie 32 of 64bits download.

 

Hoe opstartherstel werkt vanaf de herstelschijf lees je hier.

 

Hoe je een herstelpunt terug zet met een herstelschijf vind je hier terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.