Ga naar inhoud

Overstap van Console naar PC gaming (onervaren )


Aanbevolen berichten

efkes een kritiek vraagske, ben alle onderdelen nog is aant checken en bij het moederbord vind ik terug : 

 

Wifi niet aanwezig voor een draadloze netwerkverbinding.


Ik heb geen kabels in huis liggen voor internet , alles werkt hier voor de moment draadloos.
Wil dit dan zeggen dat ik in eerste instantie met die desktop niet online zal kunnen werken ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wi-Fi is inderdaad niet aanwezig, dat vind je enkel terug bij de duurste moederborden. 

 

Een mogelijke oplossing is een setje powerline adapters zoals deze. Daarmee kan je bekabeld internet doorgeven via elektriciteit, eentje installeer je bij je router en de andere bij je PC. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

of een kabel van mijn router rechtstreeks naar de pc gaat dat dan wel ? met tien meter kom ik wel toe uiteindelijk, loopt dan wat lelijk langs de muur natuurlijk ... maar is wel de goedkoopste tijdelijke oplossing denk ik ? 

aangepast door BramDV
Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dacht ook zoiets ... kzou nu nog zeggen de router staat in de berging en miin desktop komt boven op de verdieping tjah dan zou ik ni anders kunnen maar dit zou toch eerder onnozel zijn  :P

 

kan ni wachten tot het pakketje arriveert ... maar de case is denkik nog ni binnen ... Status - wachten op onderdelen  :(

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.