Ga naar inhoud

Facebook


bernard

Aanbevolen berichten

Ik weet niet of ik hier het goede ,, blok ,, heb gekozen . en misschien kunnen jullie mij hier helemaal geen antwoord op geven ?

Mijn kinderen hebben mij zover gekregen , dat ik mij moest aanmelden op facebook.

Dat was gemakkelijk om tijdens de vakantie mee te laten genieten , en foto,s te laten zien .

Dit heb ik nu een aantal dagen gezien , en ik vind dit een verschrikkelijks iets .

Dus is mijn vraag kan ik hier weer van af komen , maar dan ook zo ,dat alles van mij inderdaad helemaal verdwenen is .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het nog even geopend ,

Want mijn bedoeling is om mijn account definitief te laten verwijderen .

Maar ik kan nergens vinden : mijn account verwijderen

Wel deactiveren , maar dan blijft er toch nog wel het een en ander hangen , en ik wil gewoon schoon schip maken .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik open deze toch nog een keer , en wel om volgende reden .

Sinds ik met facebook gestopt ben krijg ik iedere keer een scherm te zien bij het opstarten van

mijn laptop .

Ik vraag mij af heeft dit met elkaar te maken , of moet ik deze actie gewoon uitvoeren ?

Het komt iedere opstart weer tevoorschijn , en ik kan het niet definitief verwijderen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.