Ga naar inhoud

C0000022 bij toepassen van update 2 van 4634 (amd64_ava...) WINDOWS 10 GRATIS MISLUKTE UPGRADE!


xBrentt

Aanbevolen berichten

Hey allemaal,

 

Dit is al de 3DE keer dat ik probeer te upgraden van mijn windows 7 naar windows 10.. Had nog niet aangekregen op de 'windows 10 download app' dat mijn upgrade klaar was maar zoals de meesten kon ik niet wachten. Heb eerst 2 keer proberen upgraden via de cmd 'wuauclt.exe/updatenow' maar is 2 keer mislukt en telkens tijdens 'de onderdelen en stuurprogramma's installeren' start hij terug op en krijg ik 'C0000022 bij toepassen van update 2 van 4634 (amd64_ava...)' en gaat vervlogens verder met 'instellingen configureren' en gaat dan van 84% naar 93% en krijg ik zwart scherm een heel uur lang om vervolgens terug op te starten en de vorige windows versie te herstellen. Nu had ik het een 3de keer geprobeert maar dan via de Media Creation Tool. Dus had ik eerst alle files op een usb laten zetten en vervolgens starte ik met het installeren. maar hij doet juist hetzelfde zoals ervoor en nu krijg ik zelfs een melding bij het opstarten van mijn windows 'Windows 10 kan niet worden geïnstalleerd
Uw pc is teruggezet en is weer precies zoals deze was voordat Windows 10 werd geïnstalleerd.

 

0x8007002C- 0x4000D
De installatie is mislukt in de fase SECOND_BOOT met een fout tijdens de MIGRATE_DATA-bewerking'

en mijn 'windows 10 download app' was ook even verdwenen na heropstarten was die wel terug. KAN IEMAND MIJ AUB VERDER HELPEN OM DE WINDOWS 10 GRATIS UPGRADE TE LATEN LUKKEN!

 

post-32532-0-86562300-1438353160_thumb.jpost-32532-0-01004000-1438353160_thumb.j

 

Mvg,

xBrentt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.