Ga naar inhoud

kan bepaalde jpg foto's niet openen


NeleL

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb zo'n 550 foto's (jpg) van mijn sd kaart verplaatst naar pc en usb stick, maar ik kan ze sindsdien niet meer openen. Ik kan enkel de eerste 21 foto's zien, vanaf dan krijg ik de melding "Deze afbeelding kan niet worden geopend. Deze bestandsindeling wordt niet door Photo Viewer ondersteund of de meest recente updates voor Photo Viewer zijn niet geïnstalleerd." Waarschijnlijk is er tijdens het knippen en plakken iets fout gelopen... Wat moet ik doen zodat ik die andere foto's ook kan zien?

 

Ik heb Windows 8.1 en gebruik om foto's te openen windows photo viewer maar met andere programma's werkt het ook niet.

 

Ik heb ook al verschillende programma's geprobeerd die verloren bestanden terughalen, maar dat haalt niets uit want ik krijg opnieuw foto's die ik niet kan openen.

 

In de bijlage is een zo een foto, in een gecomprimeerde map, want als ik het gewoon uploadde kreeg ik de melding "Deze upload faalde"...

 

Alvast bedankt!

 

IMG_20150724_195459.zip

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 550 foto's staan die nog op die sd kaart? En zijn ze allemaal nog in orde? Kan je die dus wel bekijken?

Je verplaatst normaal ook best geen foto's via knippen en plakken.

 

Als ik foto's vanaf een bepaald medium naar mijn computer wil verplaatsen ga ik naar de verkenner, klik dan in het linker deelvenster op de (in dit geval) SD kaart zodat in het rechter deelvenster de inhoud zichtbaar wordt.

Dan selecteer en sleep je de foto's die je wil kopiëren van het rechter deelvenster  naar het linker deelvenster in de door jouw gekozen locatie.

Wil je alle foto's verslepen selecteer je de eerste, hou dan de shift- toets ingedrukt en selecteer de laatste. Alle foto's zijn dan geselecteerd.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Recuva geprobeerd (de gratis versie) en onder toestand staat 95% als "onherstelbaar", de overige 5% is "zeer slecht" of "slecht". Ik heb een paar bestanden van "slecht" terug gehaald, maar als ik die open krijg ik terug de melding "Deze afbeelding kan niet worden geopend. Deze bestandsindeling wordt niet door Photo Viewer ondersteund of de meest recente updates voor Photo Viewer zijn niet geïnstalleerd." Alle bestanden zijn ook overschreven, sommige zelfs door oudere bestanden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.