Ga naar inhoud

registratie windows


geetn

Aanbevolen berichten

gisteren heb ik een nieuwe laptop gekocht. Jammer genoeg heb ik pas te laat gezien dat het een qwerty was. Ik mag de laptop terug brengen naar de winkel brengen maar enkel maar als de computer nog nergens is geregistreerd. Nu is mijn vraag, Als ik de computer opstart en mijn gegeven heb ingevuld op windows op de starten, is de computer dan geregistreerd of niet?

 

bedankt voor uw antwoord

mvg

Geetn

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je de laptop terug naar fabrieksinstellingen zet, vergeet de computer dan alles? Ook het aanmelden met het hotmailaccount die je hebt moeten invoeren bij het begin van de installatie?

Dit bedoeld de winkel met registratie van de computer, wat denken jullie? 

Met registratie wordt bedoeld dat u (of een derde namens u) de besturingssoftware die bij elke nieuwe hardware geleverd wordt, opstart en het initialisatie- en aanmeldingsproces laat doorlopen waarmee u zich bij de fabrikant aanmeldt, zodat de hardware (bijvoorbeeld PC, laptop, …) en de daarbij behorende besturingssoftware definitief gekoppeld is aan vaststaande persoonsgegevens en daardoor niet opnieuw geïnitialiseerd kan worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat zou betekenen dat je de pc never nooit meer opnieuw kan inrichten voor een koper/kind/neefje of noem maar op......

als je het ding terugzet naar fabrieksinstellingen moet je toch de hele boel weer opnieuw ingeven.

maar ik weet niet exact wat de verankering van w8 en hoger in de uefi-bios in deze betekent.

ben ik eigenlijk wel benieuwd naar....

aangepast door falstring
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.