Ga naar inhoud

Harde schijf word herkent in bios en apparaatbeheer maar niet in schijfbeheer of deze computer


Experidance

Aanbevolen berichten

Goeiendag !

 

Gisteren heb ik een tweede 1TB harde schijf aangeschaft een Western Digital ik heb deze Helemaal correct aangebracht in de pc zonder fouten. Tot 3 x opnieuw toe.

Het moederbord herkent de schijf in de bios wel en windows toont hem ook in zijn aparaat beheer. jammer genoeg staat deze niet in schijfbeheer waardoor ik de nodige 

procedure op de schijf bruikbaar te maken niet kan uitvoeren de schijf is ook niet geformateerd aangezien deze niet in schijfbeheer komt te staan.

 

Los hiervan is mijn besturingsysteem windows 10 maar ik vermoed dat er geen rechtstreeks verband is.

 

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met een oplossing want ik zou zo snel mogelijk deze schijf willen kunnen gebruiken

 

het is ook niet de schijf zonder letter die in schijfbeheer staat dit is een herstelpartitie 

 

Vriendelijke groeten Experidance

post-32936-0-02927300-1440240591_thumb.p

post-32936-0-84461500-1440240594_thumb.p

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.