Ga naar inhoud

Geen verbinding meer met het internet


embroiderit

Aanbevolen berichten

Om een of andere reden heeft mijn laptop sinds gisteren enkel nog verbinding met de modem maar niet meer met het internet.

Dit werd allemaal in orde gemaakt door iemand die eens kwam logeren en ik heb geen idee hoe ik het paswoord kan terugvinden om de verbinding te herstellen.  Kan iemand mij hierbij helpen?

Ik heb een bbox van Belgacom en dus wel verbinding met de modem maar niet tot het internet.

Het is dezelfde modem als mijn andere laptop dus vraag ik me af of ik het paswoord daar misschien ergens kan terugvinden.

Alvast dank voor alle hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je verbinding hebt met het modem, is je password al in orde, want anders kom je zover niet.

wat je kan doen: zet je pc uit en zet de modem uit en haal de stroomkabel een minuutje uit de modem (niet de steker uit het stopcontact, want dan kan de adapter nog enige tijd stroom afgeven en dat moet dus niet).

vervolgens sluit je de kabel weer aan, laat je de modem helemaal doorstarten tot alle lampjes naar behoren branden, en dan pas je pc opnieuw aanzetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.