Ga naar inhoud

kan harde schijf niet formatteren


clovis

Aanbevolen berichten

@clovis: fcbbrugge wilde je enkel waarschuwen voor de link die Passer gaf. Meer niet.

Je kunt niet alleen bestanden, maar ook websites door www.virustotal.com laten scannen op de aanwezigheid van malware. Het bestand of het internetadres zal dan gescand worden door enkele tientallen virusscanners.

fcbbrugge geeft aan dat zijn virusscanner (Eset) de link van Passer beschouwt als een malware site.

Wanneer je door Virustotal een url (internetadres) laat scannen, dan zal in eerste instantie het resultaat van een eerdere test getoond worden. Je kunt dan altijd vragen om dat internetadres nog eens opnieuw te scannen.

Dat heb ik zojuist gedaan. En dit was toen het resultaat: https://www.virustotal.com/nl/url/23355383d6fe422c8b8add9d99faa3796fd0accff80644dc885a6cd6bce1affc/analysis/1444817242/

 

Van de 65 virusscanners beschouwt alleen Eset dit als een malware site.

 

Dit alles enkel ter informatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

geloof nu ook niet alles van virustotal hoor,ik scan werkelijk alles eveneens met virustotal.

en soms heeft een antivirus programma ,waarvan ik nog nooit gehoord heb ,een "virus" of "riskware"of, ... aan.

het heeft al zelfs gebeurd dat op virustotal voorbeeld avg het software als trojan beschouwde en als ik achterna het software scande met avg...avg niks verdachts vond.

tja die m3 data recovery zal wel geld kosten heel waarschijnlijk en dit terwijl het niet echt bewezen is of het wel degelijk uw schijf repareert.

kan beter dan voor het zekerste een nieuwe schijf kopen,denk u niet dat dit beter zou zijn?

 

grts clovis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wou het uitvoeren omdat je het mij vroeg.

data hoeft niet herstelt te worden,is gewoon de schijf dat ik wil herstellen,maar geen enkel progje zal dat waarschijnlijk kunnen.

teveel schade denk ik...dom van mij ,om acronis geforceerd te sluiten...eigen fout.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.