Ga naar inhoud

Handtekening outlook laptop ook op tablet te gebruiken? Lees meer via http://computertotaal.nl/vraag-en-antwoord/25523/handtekening-outlook-laptop-ook


Pebbles

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij helpen? Is het mogelijk om de handtekening die ik in Outlook heb aangemaakt op mijn laptop ook op mijn tablet (Android) te krijgen (inclusief afbeelding)? Ik las ergens dat het mogelijk is om ze van computer naar computer te kopiëren en dat het mogelijk is om het in One Drive te plaatsen, zodat ik het op de tablet kan gebruiken. Ik kan alleen nergens vinden hoe ik dit voor elkaar kan krijgen.
Alvast bedankt voor het meedenken!
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het valt op dat je je vraag op meerdere fora post, lees er even onze forumregels op na om te weten waarom we op PCH geen voorstander zijn van het gelijktijdig posten van vragen op meerdere fora.

Nu is het uiteraard onze grootste bezorgdheid dat jij zo snel mogelijk tot een oplossing komt, daarom gaat dit topic "on hold" zodat jij je ten volle kan concentreren op de vragen / tips op het andere forum.

 

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.