Ga naar inhoud

kan niet aanmelden


ruud

Aanbevolen berichten

Wel momenteel ben ik er terug ingeraakt na een herinstallatie van windows, gelukkig zonder persoonlijke gegevens kwijt te raken.

Even terug schetsen, ik gebruikte al tijd antimalwarebytes en besloot om volle licentie aan te schaffen, dag of twee erna gebeurde het.

Zoals ik zei ben er gelukkig terug in geraakt, wel wat werk maar geen onoverkomelijke schade, toen ik terug antimalwarebytes installeerde moest ik de pc herstarten en scannen, na 

de scan was er een melding van iets, en moest een herstart gebeuren en opnieuw problemen, nu ben ik erin geslaagd om via usb stick met windows op opnieuw in de pc te geraken, 

en tot mijn verbazing was antimalwarebytes van de pc af.... heb mijn centen terug gevraagd en zonder problemen terug gekregen.

 

Mijn vraag is nu achter kan het antimalwarebytes geweest zijn? En is er een ander programma dat tegen malware beschermt?

 

Alvast weer bedankt voor de hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de eerste plaats hoef je al geen wachtwoord aan te maken indien je een lokaal account gebruikt, het probleem stelt zich dan al niet.

Maak je gebruik van een Microsoft account... dan kan je het paswoord altijd aan passen.

 

Best maak je ook een wachtwoordherstelschijf.

 

Ook al schakel je het ingeven van het paswoord uit als je er eentje aangemaakt hebt... na een upgrade zal je het toch vaak moeten ingeven.

 

Dat het ingeven van het paswoord niet lukt ondanks dat het correct ingegeven wordt kan ook te maken hebben met het feit dat op dat moment de toetsenbordindeling nog niet volgens het azerty systeem werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, maar ik werk met de windowsaccount, vorige keer was het met de pincode dat het probleem zich stelde, heb nu paswoord gezet met letters die altijd juist staan, qwerty of azerty.

 

Wat bedoeld men met lokaal account?  Ik ben namelijk de enige die op d computer komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.