Ga naar inhoud

ASUS N56JN-CN035H verkoop advies


Sento_

Aanbevolen berichten

Hallo mensen,

 

Ik heb nog een laptop staan die ik zeer waarschijnlijk wil gaan verkopen.

het gaat om een ASUS N56JN-CN035H.

 

specs:

 

CPU en moederbord CPU/SoC Intel Core i7-4700HQ CPU architectuur Intel Haswell Klokfrequentie 2,4GHz Maximale turbo klokfrequentie 3,4GHz Moederbordchipset Intel Mobile HM86

 

Geheugen Geheugengrootte 6GB Maximum geheugengrootte. 16GB Geheugentype DDR3 (SODIMM)

 

Opslag Opslagtype 5400rpm HDD Opslagcapaciteit 500GB Totale opslagcapaciteit 500GB Aantal HDD 1x Optische Drive Type DVD+/-RW DL

 

Scherm en videokaart Schermdiagonaal  15,6" Resolutie 1920x1080 Beeldverhouding 16:9 Backlight Edge-lit Beeldscherm coating Mat Videochip Videochip

 

GeForce GT840M

 

Interfaces Video uit D-Sub (VGA), HDMI, Wireless Display (WiDi) Verbinding (USB/FW) 4x USB 3.0 Verbinding (Ethernet) Ethernet 1Gbps Verbinding (wlan) 802.11b, 802.11g, 802.11n, 5GHz ondersteuning Ja, Verbinding (Bluetooth) Bluetooth 4.0

 

Overige specificaties Laptoptype Notebook Multitouch touchpad Ja Numeriek toetsenblok Ja Laptop extra's Cardreader, Verlicht toetsenbord, Webcam Besturingssysteem Windows 10 Pro Accucapaciteit (Wh) 52Wh Kleuren Zilver

 

Qwerty Taal US Internationaal

 

Afmetingen en gewicht Hoogte 34mm Lengte 255mm Breedte 380mm Gewicht 2,7kg

 

Eigen upgrades:

 

RAM:               8 GB DDR3 (ipv 6 GB, was een eigen upgrade)

HDD:               750GB WD black 7200RPM (ipv 500GB 5400 RPM)

       

Wat kan ik hier 2e hands nog voor vragen? Hij is nog geen jaar actief.

 

Mvg,

 

Sento_

aangepast door Sento_
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Asus,

 

Recovery partitie zit er niet meer op, maar die is zo te maken als ik hem ga verkopen zet ik hem terug naar fabrieksinstellingen en maak ik een recoverypartitie aan. Nieuwprijs was vorig jaar 900 euro en met de upgrades erbij, 1050. Gebruikssporen, er zit 1 kleine beschadiging, het aluminium is een klein beetje verbogen links bovenin, zeg maar boven de Esc. in de hoek, maar dat is te repareren, zou ik evt. nog zelf even kunnen doen. Laptop was gevallen in laptoptas (op die hoek). Verder ben ik er altijd zuinig mee omgegaan, is 1 keer ontstoft. Hij staat hij thuis op deze laptop koeler en word gebruikt voor o.a. VMWare (ik heb hem een half jaar voor school gebruikt), League Of Legends en GTA V. Totdat mijn game PC klaar is, en in mijn eerste bericht zei ik hij is nog geen jaar oud maar nu ik nadenk is hij dat al wel, om precies te zijn 1 jaar en 2 maanden oud, de doos heb ik nog liggen met als goed is de bonnetjes er nog in, gekocht bij MyCom. 

 

Mvg,

 

Sento_   

aangepast door Sento_
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Asus,

Nee, de harde schijf was niet erg snel, dus heb ik er een nieuwe in gezet, en ik kwam iedere keer net iets wat ruimte tekort. bij de val, waarbij de laptop overigens in mijn laptoptas zat viel hij op de hoek, toen zat de oude HDD er nog in, maar er is inwendig niets kapot gegaan toen mijn laptop viel, deze viel ook nog geen meter naar beneden. \

 

Mvg,

Sento_

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.