Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,


 


Aangezien ik de laatste games niet meer om de hoogste instellingen kan spelen, ben ik op zoek naar een manier op mijn computer wat te upgraden.


Persoonlijk weet ik echter te weinig over hardware upgrades om deze zelf te doen of zelf op te zoeken, dus mijn vraag aan jullie is ; welke onderdelen zou ik best vervangen of welke extra componenten zou ik best erbij voegen ? mijn budget is ongeveer 400 euro en zou graag hebben dat mijn pc weer de nieuwste / toekomstige nieuwe games op de hoogste instellingen zonder problemen kan spelen.


 


Alvast bedankt 


 


 


Besturingssysteem 

Windows 7 Home Premium 64-bit SP1

Processor 

Intel Core i5 3570K @ 3.40GHz 41 °C

Ivy Bridge 22nm Technologie

RAM

8,00GB Dual-Kanaal DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)

Moederbord 

ASRock Z77 Extreme4-M (CPUSocket) 34 °C

Grafisch

S27D390 (1920x1080@60Hz)

Intel HD Graphics 4000 (ASRock)

1024MBATI AMD Radeon HD 6700 Series (ATI AIB) 50 °C

Opslag

931GB Seagate ST1000DM003-1CH162 ATA Device (SATA) 30 °C

Optische schijven 

ATAPI iHAS124 D ATA Device

Geluid

High Definition Audio-apparaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

De zwakke schakel in je systeem is hier de videokaart, maar voor de rest van de onderdelen zit het gelukkig wel goed. Zo zijn zowel je processor als je moederbord vrij up to date waardoor upgraden geen probleem zal zijn. 

 

Kan je enkel even in de behuizing kijken welke voeding je hebt? (Merk, model en wattage)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je voeding is goed genoeg voor een stevige upgrade. :) 

 

Een GTX 970 is een ideale vervanger voor je huidige grafische kaart en zal je een gigantische performanceboost geven. Ook zou ik aanraden om je huidig geheugensetje van 2 x 4 GB nog eens aan te schaffen, zodat je in totaal 16 GB RAM-geheugen hebt. De nieuwste games zoals Star Wars: Battlefront hebben 16 gigabyte nodig om soepel te kunnen werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.