Ga naar inhoud

D'link sharecenter niet meer te vinden op netwerk


shodan

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Mijn d'link sharecenter(dns320) wordt plots niet meer herkend op mijn netwerk. Ik kan het via de PC ook niet meer bereiken (ik had zo'n link op mijn desktop dat ik daarvoor gebruikte) Het is allemaal begonnen toen ik het paswoord van mijn TP-link router (TRWR 841N) wijzigde.Achter die tplink router hing ook een oude netopia router die ik als switch gebruikte. Dat werkte plots ook niet meer. In ieder geval: ik had die netopia switch niet meer nodig, dus heb ik hem uit het netwerk gehaald. Mijn opstelling nu is dus de volgende: internet komt binnen via modem/router van de provider(telenet), hierachter hangt de TP link wireless modem/router en van hieruit vertrekt dan mijn eigenlijk netwerk: 1 kabel naar een centraal geplaatste switch waar mijn TV, receiver, PS3 op aangesloten is (via kabel), 1 kabel rechtstreeks naar de PC, en 1 kabel rechtstreeks naar het dlinksharecenter. Enkele eigenaardigheden: mijn TV vindt het sharecenter wel en ik kan de bestanden benaderen. Voor elk ander toestel het sharecenter onvindbaar. Ook vreemd, is dat mijn PC, de TV ook niet meer herkend in het netwerk, maar wel de receiver ?? Voordien kon ik het sharecenter ook draadloos benaderen via ES file explorer op mijn tablet of mobiel, maar ook dat is niet meer mogelijk.

Met andere woorden: ik ben dus hopeloos verloren en hoop dat er iemand hier meeleest die de kennis en het geduld heeft om mij terug op gang te helpen.

 

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het valt op dat je je vraag op meerdere fora post, lees er even onze forumregels op na om te weten waarom we op PCH geen voorstander zijn van het gelijktijdig posten van vragen op meerdere fora.

Nu is het uiteraard onze grootste bezorgdheid dat jij zo snel mogelijk tot een oplossing komt, daarom gaat dit topic "on hold" zodat jij je ten volle kan concentreren op de vragen / tips op het andere forum.

 

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.