Ga naar inhoud

sreensaver


Amonra

Aanbevolen berichten

Dag Amonra,

 

Je richt je vraag specifiek aan mij, maar ik kreeg er natuurlijk geen notificatiemail van. Ik stuitte per ongeluk op je vraag. :)

 

Het programma zou ook geschikt zijn voor Windows 10, lees ik:

 

CubePhotoShow is a fully customizable screen saver that displays your favorite pictures as a moving 3D cube. It runs on all versions of windows starting from Windows 2000 to Windows 10.

 

Ik heb het zojuist even geïnstalleerd op een Windows 10 pc.

De wachttijd heb ik ingesteld op 2 minuten en... bij mij begint de screensaver inderdaad na 2 minuten inactiviteit.

 

Nu is het wel zo dat op deze pc nog niet de nieuwste build staat van Windows 10. Ik gebruik nu build 10240 en ik zag net dat build 10586 klaar staat om geïnstalleerd te worden.

Ik zal zo de klaar staande updates laten installeren.

Wanneer dat gebeurd is, zal ik hierop terugkomen en melden of deze screensaver ook met de nieuwste build van Windows 10 nog steeds werkt bij mij.

aangepast door porrelaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ben ik weer, Amonra!

 

Je moet er wat voor over hebben om met Windows 10 te willen werken: het installeren van de updates en de laatste build van Windows 10 (10586.29) duurde bijna 2 uur. Gelukkig heb ik meer pc's tot mijn beschikking, zodat ik toch nog wat kon doen via internet... :D

 

En nu on topic:

Na installeren van de nieuwste versie van Windows 10 werkt die screensaver CubePhotoShow bij mij nog steeds.

Dit zijn mijn instellingen van die screensaver:

 

56718416dbced-2015-12-16.png

 

Probeer ook even of een van de standaard screensavers (Bubbels, Foto's, Linten, Mystiek) wél werkt bij jou.

Wanneer die standaard met Windows 10 meegeleverde screensavers ook niet na de ingestelde wachttijd ingeschakeld worden, dan kan het zijn dat een programma, dat op de achtergrond draait, ervoor zorgt dat de pc actief blijft, zodat de screensaver niet ingeschakeld wordt. En als dat zo is, dan wordt het tijd dat mensen met meer kennis dan ik zich met jouw vraag gaan bezighouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.