Ga naar inhoud

wifi heeft geen geldige ip confugratie


lichtje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

 model: HP pavilion 17 notebook PC

produktnr: 00258 - 61734 - 77619 - AAOEM

 

er is nog een laptop en daar zijn er geen problemen mee., gaat perfect op draadloos internet.

 

deze laptop waar er problemen mee zijn was in begin een ander probleem en dat was als ik te lang naar you tupe  ging of via krant op internet die filmkes van gebeurtenissen open deed en naar keek.... als te lang duurde gebeurde dat plots een fout kwam en de laptop  herstarte opnieuw . nu is efkes geleden dat hij dat nog gedaan heeft en voorlopig houd die zijn manieren en doet dat voorlopig niet. :)  de naam van die fout weet ik niet meer maar de letters k d kwamen erin.

de laptop is al binnen geweest daarvoor maar deed dat niet aldaar dus werd niets gevonden. toch zit ergens een fout.

Link naar reactie
Delen op andere sites

model: HP pavilion 17 notebook PC

produktnr: 00258 - 61734 - 77619 - AAOEM

 

Ik kom helaas niet vooruit met bovenstaande onvolledige / niet correcte info, kan je dat nog eens opnieuw bekijken (zie ook de link in bericht #8) ?

 

- voorbeeld van een volledig modelnummer: HP Pavilion 17-f074nr

 

- voorbeeld van een volledig productnummer: T7X25UA#ABA

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.