Ga naar inhoud

Ontvolg dit forum


bernard

Aanbevolen berichten

Ik heb een paar keer vragen bij jullie neergelegd , maar dan

komt er te staan : ontvolg mij , en daaronder staat dat ik geen nieuw onderwerp[ kan starten .

Als ik dan wat heen en weer klik is het soms weer goed , maar ik heb het idee dat

het bij jullie niet zichtbaar wordt , want ik krijg geen reactie van jullie .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je topic werd verplaatst naar Forum feedback, zo blijft het forum overzichtelijk.

 

Bovenaan rechts staat Ontvolg dit onderwerp, dit betekent dus dat je het onderwerp (reeds) volgt ... dat doe je trouwens automatisch omdat jij het topic hebt gestart.

 

Zodra er een reactie is gepost in een topic krijg jij daar melding van en het overzicht van jouw topics kan je bekijken als je hier klikt.

 

Niets abnormaals dus. :)
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dit toch wel een beetje vreemd, want volgens mij ging het niet zo .

Als ik een discussie had gestart , kreeg ik altijd een mailtje .

In dit mailtje kon ik een regel aanklikken en dan was ik gelijk op de goeie plek

Dat er ontvolgen stond heb ik nooit eerder gezien .

Verder heb ik nog 2 discussies gestart en daar krijg ik ook geen reactie op .

Of ik kan ze niet vinden .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan je topics vinden via de link in bericht #3 ... zolang er geen reactie is in een topic, krijg je ook geen melding via e-mail: je krijgt je eerste melding dus pas nadat er een eerste reactie is gepost.

 

Als je je mail checkt, dan zou je normaliter kunnen vaststellen dat er een melding is van mijn reactie hierboven (bericht #3 van 16u41).

 

Aanvullende info in de forumhandleidingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom toch nog weer terug , wanmt ik vind het jammer dat ik niet meer zo kan communiseren met

Pc help als dat ik gewend was .

 

Als ik een nieuw onderwerp wil plaatsen , dan kies ik een forum .

Dan krijg ik te lezen dat ik geen nieuw onderwerp kan starten .

Pas na een paar keer heen en weer klikken lukt het soms .

Ook staat het : Ontvolgen  er weer i.p.v. Volg dit forum .

 

Ik ben natuurlijk wel wat aan het klikken /veranderen  geweest om het goed te krijgen .

En misschien staat het nu niet meer zo als het bij het registreren was.

 

Is het ook een idee om mij opnieuw te registreren , zodat ik weer de originele instellingen heb ?

 

Ik vraag dit , omdat ik op het punt sta om opschoning met jullie te doen wegens traagheid reclame

enz .

En dan is het wel lekkerder werken als het weer goed staat .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi bernard,

 

Je opnieuw registreren zou ik in elk geval niet doen. Dat lijkt me enerzijds een beetje een grote stap voor dergelijk klein euvel, en je hebt een te mooie carrière opgebouwd met dit account om zomaar weg te gooien.

 

Met de instellingen op het forum lijkt op het eerste zicht niks mis te zijn. Al is het kennelijk voor jou niet zo heel duidelijk hoe deze precies werken.

De knop "Een nieuw onderwerp starten" is beschikbaar op elke plaats op het forum waar je de toelating hebt een nieuwe vraag te starten. Hou er rekening mee dat het archief steeds een zone is waar je géén nieuwe berichten kan plaatsen. Klik ook steeds voldoende ver door om tot het meest geschikte forum te komen. Bijvoorbeeld: Windows > Windows 7.

 

Betreffende het volgen of ontvolgen van een forum geldt de uitleg dat Asus hierboven gaf.

 

Bovenaan rechts staat Ontvolg dit onderwerp, dit betekent dus dat je het onderwerp (reeds) volgt ... dat doe je trouwens automatisch omdat jij het topic hebt gestart.

Wanneer je een nieuw onderwerp start krijg je daar automatisch een abonnement op. Je ontvangt dan vanzelf een e-mail wanneer er een nieuwe reactie is in het onderwerp. In principe hoef je dus niks meer te wijzigen daar.

Wil je controleren als je abonnement op een onderwerp nog actief is? Dit kan je gemakkelijk controleren door bovenaan het onderwerp te kijken naar de knop "Ontvolg dit onderwerp". Staat die er, dan ben je nog steeds geabonneerd op het onderwerp. Je kan namelijk door een druk op de knop het onderwerp niet meer volgen (ontvolgen).

Staat er "Volg dit onderwerp", dan ben je uitgeschreven en zal je geen e-mails ontvangen van nieuwe reacties.

 

 

Heel concreet kan je voor de opschoning van je computer een nieuw onderwerp starten in dit forumonderdeel (Bestrijding malware & virussen). Je vindt er rechts bovenaan - onder de knop "Volg dit forum" - de knop "Een nieuw onderwerp starten".

Na het plaatsen van je vraag krijg je automatisch een abonnement op je onderwerp waardoor je niet meer op extra knopjes hoeft te drukken. :top:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.