Ga naar inhoud

my pension site


Aanbevolen berichten

Hallo 

Ik heb pas een nieuwe mac os X el captan en nog te weinig ervaring met os X,ik heb hierop een card reader geïnstalleerd, deze card reader werkt perfect, maar als ik inlog met mijn identiteitskaart op my pension.be om mijn brieven te lezen krijg ik steeds de melding dat safari deze pagina niet kan lezen, ik heb ook geprobeerd om te openen in firefox , maar ook hier kan ik niet inloggen, ik heb het ook geprobeerd via een windows pc en daar kwam ik erin maar die kon het pdf bestand niet lezen, ik 

misschien is er iemand die me hierin wat raad kan geven

In elk geval bedankt voor jullie aandacht 

vriendelijke groeten

ida

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Gerard

Ik heb enerzijds vandaag telefonisch contact opgenomen met iemand van deze overheiddienstmaar kreeg als antwoord dat het niet hun probleem is ,anderzijds gaf ze me een telefoonnr. (Fediact),die persoon heeft samen met mij via mijn oude Windows pc en via de google Chrome browser (hij beweerde dus dat het niet met safari tot stand kon worden gebracht,en daar kwamen we wel tot het inloggen , maar zoals jij meldde ook mijn pc kon de pdf file niet lezen.

Die man beweerde ook dat het absoluut niet zou gaan met safari , maar misschien als ik een andere browser installeerde op de Mac, ik heb Firefox geïnstalleerd , maar deze kan de pagina ook niet openen.

De persoon van de overheiddienst heb ik gevraagd om mijn brieven op de oude manier te sturen ,met de post dus en dat ging ook niet, met andere woorden dus ik krijg brieven die ik niet kan lezen dank zij onze(klungelige) overheid

Ik ga morgen andere instanties contacteren en zeker mijn beklag doen,ik ben blij dat het probleem niet alleen bij mij ligt.

Bedankt voor de reacties en misschien tot binnenkort

Groeten ida

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag is het me gelukt om op mijn windows pc en via google chromen in te loggen op de website van de overheidsdienst, ik heb de brieven aan mij en mijn gericht kunnen lezen ie  browser werkt ook niet

 met de mac is het niet mogelijk om deze pagina te openen ook niet via google chrome of Firefox

mac gebruikers zullen geen brieven van de overheid kunnen lezen .

of dit ook met tax on web gaat zijn zullen we later wel ondervinden zodra de belastingen ingevuld moeten worden ga ik via de mac proberen

bedankt iedereen en tot soon

Ida

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag nog eens getest. op my pension kan ik geen pdf openen.

Bij tax on web echter gaat dit zonder problemen.

't zal dan toch wel niet aan onse "MAC" liggen zeker (wat zij ook mogen geven van uitleg,hun software deugt niet en dat is al lang zo)

misschien kunnen ze eens bij hun collega's te rade gaan!

 

groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

En net nu het zo op de media gepromoot wordt aan jong en oud,om my pension te raadplegen, tot hoelang ze nog moeten werken!

Ze zouden er beter een heel duidelijke handleiding en een goede helpdesk bij doen, zeker voor personen die weinig of geen kennis van computers hebben en zeker voor mensen die minder geduld hebben.

Binnen enkele maanden begint tax on web , laat ons hopen dat dit zonder problemen gebeurd

Goed weekend

Groeten Ida

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.