Ga naar inhoud

Foutmelding over macro's in Word


hrvanwoerden

Aanbevolen berichten

Hoe haal ik deze melding weg?

Klik in het menu van Word achtereenvolgens op:

Bestand (in Word 2007 de ronde Officeknop linksboven) - Opties - Vertrouwenscentrum -> Instellingen voor Vertrouwenscentrum (knop aan de rechterkant) - Instellingen voor macro's, en vink aan: "Alle macro's inschakelen (.....)", Klik op Ok, en nogmaals op Ok.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze: (om alle macro's aan te vinken), had ik zelf al uitgevoerd. Dat biedt echter geen soelaas.

Het is altijd handig dat je vermeldt wat je zelf al hebt ondernomen om tot een oplossing te komen, dan hoeven lezers van dit forum daar geen aandacht meer aan te besteden. Van belang om te weten kan ook zijn met welke versie van Word je werkt en of de melding zich bij elk Wordbestand voordoet (dus ook een nieuw Wordbestand) of bij 1 specifiek bestand. En ook wanneer de melding is ontstaan: zonder enige aanleiding, of nadat je een macro had opgenomen bijvoorbeeld.
Hoe dan ook: ik zou het sjabloon Normal.dotm verwijderen, dat bestand wordt dan automatisch en zonder macro's opnieuw aangemaakt als je nadien Word opstart. Zoek naar dat bestand via de zoekfunctie van Windows, maar zorg er wel voor dat voordat je dat doet in Windows Verkenner bij de mapopties "Verborgen bestanden en mappen weergeven" is aangevinkt.
aangepast door alpha
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.