Ga naar inhoud

Oude PC met Windows XP


DeeWee

Aanbevolen berichten

Betreft PC Medion MD 8333

 

Wegens onbruikbaar omwille van zijn traagheid heb ik deze PC teruggezet naar de fabrieksinstellingen.  Dat is gelukt, maar ik slaag er niet in om verbinding te maken met het internet.  Ik vermoed dat de drivers niet in orde zijn, maar ik kan ze niet updaten vermits ik geen verbinding krijg met internet.

 

Volgende vermelding kreeg ik dan op het scherm: " De TCP/IP instellingen van de verbinding kunnen niet worden opgevraagd.  De bewerking wordt stopgezet."

 

Hoe kan ik hiermee terug op het internet ?

 

Dank bij voorbaat,

 

Dirk

post-14645-0-82180800-1453487148_thumb.j

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb die driver toen niet geïnstalleerd, omdat ik meen te herinneren dat nog bijstond "wacht even..."  Want ik zag toen ook dat die drivers niet voor Win 7 waren geschikt.  Ik heb toen gelijkaardige drivers gezocht en er ene geïnstalleerd en die deed het min of meer wel.  Hij maakt verbinding met internet via de LAN, maar het is niet optimaal.  De meeste pagina' s worden niet correct ingelezen, maar het is aanvaardbaar.  We gaan daar niet meer tijd instoppen, vermits dat maar een reserveke is.

Bedankt voor de ondersteuning.  Mag worden afgesloten.

 

mvrgr,

 

Dirk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.