Ga naar inhoud

Topic volgen / ontvolgen


bernard

Aanbevolen berichten

Ik denk dat Sento_ op het goede spoor zit.

De topics waar bernard steeds een mailtje van krijgt, staan in het forumonderdeel Multimedia.

En inderdaad, bernard blijkt geabonneerd op alle topics in dat onderdeel:

 

56b09e12e8f3d-bernard_volgt_het_forumond

 

Bernard, doe het volgende:

Klik op deze link: http://www.pc-helpforum.be/forum/28-multimedia/

En klik dan bovenaan op de zwarte knop met de tekst "Ontvolg dit forum"

Daarna krijg je geen mailtjes meer wanneer iemand een topic plaatst in dat onderdeel van het forum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie dat bernard geen e-mail zal krijgen van mijn reactie(s), omdat hij zelf bovenaan dit topic geklikt heeft op de knop 'Ontvolg dit onderwerp'.

 

Mijn advies aan bernard: voer uit wat ik schreef in mijn vorige reactie (post #22) en klik daarna nooit meer op de knoppen 'Volg dit onderwerp' of 'Ontvolg dit onderwerp.

Wanneer je zelf een onderwerp start, ben je daar namelijk automatisch op geabonneerd. Daar hoef je verder niets voor te doen.

 

Ook wanneer jij reageert op een topic dat door iemand anders is gestart, ben jij daar automatisch op geabonneerd. Je ontvangt dan een e-mail wanneer iemand anders gereageerd heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.