Ga naar inhoud

Windows 10 pro bootcamp problemen Imac late 2015 5K 27"


Aanbevolen berichten

Beste PC Help mij,

 

ik zit met n probleem een veel andere gebruikers van bootcamp ook.

 

ik gebruik mijn nieuwe imac met bootcamp erbij indien ik graag spellen speel dat niet of niet goed functioneren met OSX.

 

op mijn oude IMAC had ik haast geen problemen met windows 10 echter met de AMD Videokaart gaat hat fiscaal de mis in.. AMD, Microsoft en apple wijzen de vingers naar elkaar toe en zo komt men dus nooit met een oplossing! hopelijk kunnen onze techies van pc help mij wel met een oplossing komen ;-)

 

 

de pc word gebruikt op bootcamp voor facebook, youtube (Firefox) en Steam, Origin en Uplay games.

 

echter is het een en al problemen, t ene spel detecteerde de videokaart, terwijl de andere zegt van hé ik vind helemaal geen hardware! de spellen spelen maar toch niet zo als ik had verwacht van dit type videokaart.

 

wat gebeurd er allemaal? ik zal een aantal fotos op n rijtje plaatsen en t beschrijven.

 

zo als bij de Browser turningblack.png kunt zien is hier het probleem dat de browser op random acties van facebook zwart word en niet meer hersteld tenzij ik t scherm kleiner maak. dit gebeurd ongeveer elke zoveel keren als ik op de facebook pagina ga.

 

Youtube.. hier gebeurd t zelfde. als ik dan t venster kleiner maak komt t schikstee.. dan is opeens t filmpje de webpagina geworden in t scherm waar normaal de video in afspeelt!

 

mochten er meerdere dingen bij komen laat ik je dit uiteraard weten met schreenshots.

 

P.S Voor andere gebruikers Gaarne ON-TOPIC Blijven en niet apple dit of apple dat. wat geen invloed heeft op dit topic zal worden verwijderd.

 

 

 

post-29192-0-82639000-1454435096_thumb.p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het beste is uw probleem Hier melden waar veel Boot Camp gebruikers aanwezig zijn.

Naar mijn weten zijn er bij PCH weinig Mac gebruikers, vooral met Boot Camp ervaring(en).

Zelf ben ik géén Boot Camp gebruiker maar ik gebruik VMware Horizon Client voor zakelijke doeleinde.

Na het upgraden naar OS X El Capitan 10.11.3 kreeg ik alléén een zwart scherm, en niets meer.

Vervolgens heb ik VMware Horizon Client ge-upgrade naar de laatste versie (geschikt voor El Capitan), en na een herstart is het opgelost.

Ik weet niet of u een recent bericht van Apple (10-12-2015) al heeft gelezen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Helaas word mijn topic telkens verwijderd van de apple forums kan iemand samen met mij hierin mee kijken?

 

ik heb apple gebeld, AMD om contact verzocht en krijg geen gehoor. helaas kan microsoft mij ook niet helpen..

 

de problemen worden steeds erger ik krijg steeds vaker de melding dat beeldschermbesturings apdater vast liep en hersteld is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

IMAC: 27-inch iMac met Retina 5K-display ·

4,0-GHz quad-core Intel Core i7, Turbo Boost tot 4,2 GHz
· 32 GB 1867-MHz DDR3 SDRAM - 4x 8 GB
· Fusion Drive van 3 TB
· AMD Radeon R9 M395X met 4 GB videogeheugen*
· Magic Mouse 2
· Apple Keyboard met numeriek toetsenblok (Nederlands) en gebruikershandleiding (Nederlands)
· Accessoirekit
· Apple USB Super Drive

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.