Ga naar inhoud

Usb stick wordt niet meer herkend windows 10


lucderoeck

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Gisteren even niet alert geweest, en een usb stick (Verbatim 64GB) gebruikt in de iMac van de dochter om enkele pdf files te downloaden en op te slaan. Dit ging prima.

Vandaag echter steek ik deze stick in mijn windows 10 pc en helaas, de stick wordt niet herkend, sterker nog, W10 geeft direct aan dat deze moet geformateerd worden. 

Er staan reeds voor 30GB pdf files op, ik ga dat ding niet zomaar formatteren .....

 

Ik heb HFSExplorer geïnstalleerd maar zonder succes, het programma vindt de stick niet, ook niet via Harddrive1, 2....enz... alles zelf instellen gaat ook niet. Update van java gedaan , zoals gevraagd werd door het programma, ook geen succes....

 

Met pijn in het hart dan toch maar geformatteerd, maar na enkele seconden wordt het proces afgebroken. dus formatteren gaat niet, stick openen gaat niet....zijn er nog andere oplossingen? 

 

Graag Uw advies.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Beste Asus,

 

Hartelijk dank voor uw advies. Ik heb de stick zonder problemen kunnen leegmaken en formatteren, dank zij de uitleg op uw filmpje. 

 

Nu kan ik deze 64GB stick terug gebruiken, ook op mijn Linux pc (werd eerst geweigerd).

 

Hoera! nogmaals mijn dank!

 

Luc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.