Ga naar inhoud

Gepiep door koptelefoon


JDAV

Aanbevolen berichten

  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

heb de laatste dagen niet echt veel vrij gehad :(

 

stap 1: 32 of 64bit

1. Rechtermuisklik op 'computer' en klik op 'eigenschappen'

post-12460-0-38394900-1455921825.png

2. in het venster dat opent bij "type systeem" staat 32 of 64 bitbesturingssysteem.

 

stap 2:

1. http://www.realtek.com.tw/downloads/downloadsCheck.aspx?Langid=1&PNid=24&PFid=24&Level=4&Conn=3&DownTypeID=3&GetDown=false#High%20Definition%20Audio%20Codecs

klik op de link

2. vink 'I accept to the above.' aan en klik op next

post-12460-0-12687400-1455921829_thumb.j

3. kies in de lijst voor 32 of 64 bit en klik op 'GLOBAL' (ZIE DAT DIT HETZELFDE IS ALS JOUW PC, STAP 1.2)

post-12460-0-63045100-1455921836_thumb.p

4. bestand opslaan

 

stap 3:

het gedownloade bestand installeren.

 

stap 4:

eens de installatie gedaan is, open je realtek

 

laat me weten wanneer de installatie gedaan is.

als je kan mag je ook een screenshot (printscreen) maken van het realtek venster na stap 4 en in bijlage droppen in je volgende post

 

mvg

aangepast door megamathi
Link naar reactie
Delen op andere sites

heb de laatste dagen niet echt veel vrij gehad :(

 

stap 1: 32 of 64bit

1. Rechtermuisklik op 'computer' en klik op 'eigenschappen'

attachicon.gifstap 1.png

2. in het venster dat opent bij "type systeem" staat 32 of 64 bitbesturingssysteem.

 

stap 2:

1. http://www.realtek.com.tw/downloads/downloadsCheck.aspx?Langid=1&PNid=24&PFid=24&Level=4&Conn=3&DownTypeID=3&GetDown=false#High%20Definition%20Audio%20Codecs

klik op de link

2. vink 'I accept to the above.' aan en klik op next

attachicon.gifstap 2.2.jpg

3. kies in de lijst voor 32 of 64 bit en klik op 'GLOBAL' (ZIE DAT DIT HETZELFDE IS ALS JOUW PC, STAP 1.2)

attachicon.gifstap 2.3.png

4. bestand opslaan

 

stap 3:

het gedownloade bestand installeren.

 

stap 4:

eens de installatie gedaan is, open je realtek

 

laat me weten wanneer de installatie gedaan is.

als je kan mag je ook een screenshot (printscreen) maken van het realtek venster na stap 4 en in bijlage droppen in je volgende post

 

mvg

Ik had al eens accept to the above gedaan en doorgeklikt (een dag geleden of zo). Nu refresht te pagina gewoon als ik op next druk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat maar

Ik heb dus geinstalleerd. Heb 2 keer moeten heropstarten tijdens het installeren. Beide keren stond mijn volume keiluid na het opstarten ook al stond het uit voor het heropstarten. Dit zal toch niet gebeuren telkens als ik mijn laptop aan en uit zet toch?

Wat moet ik nu doen? Als ik Realtek High Definition Audio Driver open vraagt hij of ik hem wil verwijderen. Als ik op neen druk sluit hij gewoon weer. :mellow:

aangepast door JDAV
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké, het volume blijft nu hetzelfde.

Realtek staat bij de lijst programma's bij configuratiescherm, daarom vroeg hij waarschijnlijk voor het verwijderen.

Hij staat echter niet bij de programma's bij start. Het lijkt ook alsof mijn maximale volume is verhoogd. Het is nu honderd of zo.

Ik ben echt in de war en een beetje in paniek.

aangepast door JDAV
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn computer eens op jouw settings gezet, en heb alle luidsprekers uit mijn computer gedaan en enkel mijn hoofdtelefoon ingeplugd.

En ik heb realtek ook gedownload en geinstalleerd. Dat zal misschien helpen.

 

Laat maar

Ik heb dus geinstalleerd. Heb 2 keer moeten heropstarten tijdens het installeren. Beide keren stond mijn volume keiluid na het opstarten ook al stond het uit voor het heropstarten. Dit zal toch niet gebeuren telkens als ik mijn laptop aan en uit zet toch?

Wat moet ik nu doen? Als ik Realtek High Definition Audio Driver open vraagt hij of ik hem wil verwijderen. Als ik op neen druk sluit hij gewoon weer. :mellow:

1. het is normaal dat je computer moest herstarten tijdens de installatie, heb ik ook moeten doen.

2. Als je onderaan je scherm in de taakbalk kijkt, als de pc volledig is opgestart. Zie je dit icoon staan. Dubbelklik en realtek zal openen.

post-12460-0-97197500-1456006897.png

 

 

Oké, het volume blijft nu hetzelfde.

Realtek staat bij de lijst programma's bij configuratiescherm, daarom vroeg hij waarschijnlijk voor het verwijderen.

Hij staat echter niet bij de programma's bij start. Het lijkt ook alsof mijn maximale volume is verhoogd. Het is nu honderd of zo.

Ik ben echt in de war en een beetje in paniek.

1. aangezien realtek altijd mee opstart als je de computer aanzet, hoef je realtek niet meer aan te zetten.

2. Als je op in de lijst in configuratiescherm op realtek klikt is het normaal dat hij vraagt om te verwijderen, daar is die lijst net voor. (gelieve deze lijst enkel te gebruik het verwijderen van programma's als je weet wat je doet) (Configuratiescherm\Alle Configuratiescherm-onderdelen\Programma's en onderdelen)

3. staat inderdaad niet in de lijst bij start, dit is normaal.

 

 

Mijn excuses voor alle posts. Ik kan nu niet meer bewerken.

Maximale volume was altijd al 100. Ik heb het mij waarschijnlijk verbeeld dat bij bijvoorbeeld volume 8 mijn schuifknopje lager stond dan normaal.

is je volume nu in orde?

 

goed, ik heb dus ook realtek geinstalleerd en dit is wat ik krijg bij realtek en apparaatbeheer.

post-12460-0-25330600-1456006910_thumb.p

realtek neemt dus je volledige audio over en beheerd deze.

1. Je kiest Luidsprekers (realtek) in apparaatbeheer en klikt op 'als standaard instellen'.

2. je test de hoofdtelefoon

3. je kiest de beste instellingen in het realtekvenster

3.1 je kiest voor stereo

3.2 'virtualisatie hoofdtelefoon' is een leuke optie, probeer deze eens en merk het verschil.

 

laat me weten hoe het gaat

 

mvg

Mathias

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.