Ga naar inhoud

Niet inloggen op outlook


aaaaa1

Aanbevolen berichten

Je hebt je vraag gesteld in Microsoft Outlook-> Outlook, maar het gaat hier over Outlook.com dus heb ik je vraag verplaatst naar Mailprogramma's (behalve Microsoft Office Outlook).

 

Als ik die melding lees moet je naar de inbox gaan en daar de instructies verder volgen om de instellingen van je Microsoft account te vervolledigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt je vraag gesteld in Microsoft Outlook-> Outlook, maar het gaat hier over Outlook.com dus heb ik je vraag verplaatst naar Mailprogramma's (behalve Microsoft Office Outlook).

 

Als ik die melding lees moet je naar de inbox gaan en daar de instructies verder volgen om de instellingen van je Microsoft account te vervolledigen.

Bedankt voor uw reactie.

Helaas is dit niet zo simpel, omdat ik niet naar de inbox kan gaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf nog nooit gebruik gemaakt van Outlook.com maar.....

 

 

 

 

Heb je bovenstaand account ook aangemaakt in een e-mailprogramma op je computer?

Dan kan je de e-mail waarvan sprake in bericht 1 daar openen.

Ik heb het op deze website aangemaakt :https://signup.live.com/signup?wa=wsignin1.0&rpsnv=12&ct=1455981320&rver=6.4.6456.0&wp=MBI_SSL_SHARED&wreply=https%3a%2f%2fdub114.mail.live.com%2fdefault.aspx%3frru%3dinbox&id=64855&cbcxt=mai&bk=1455981320&uiflavor=web&uaid=5bd841709346453babb2432914dd16fa&mkt=EN-US&lc=1033&lic=1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even mijn vraag anders formuleren.... van het e-mailadres dat je in bericht 1 onleesbaar gemaakt hebt heb je daar een account van aangemaakt in een bepaald e-mailprogramma om e-mails te downloaden of te versturen?

Ik heb het e-mailadres gemaakt op de site van Outlook. Het is een persoonlijke email, dus geen @outlook.com of @hotmail.com. Het probleem is dat ik niet naar Postvak in kan om het bericht te zien. Wanneer ik inlog krijg ik meteen de foto bij bericht 1.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.