Ga naar inhoud

foto's opslaan


A3tje

Aanbevolen berichten

Ik heb een Philips android -all in one computer gekocht, de S231C4AFD.   Het is eigenlijk een grote tablet zeg maar.    Nu wil ik foto's bewaren van bv, google afbeeldingen.   Ik wil die dan tijdelijk opslaan in een map, maar dat lukt me niet.   Ik kan ze wel met een camera icoontje in de zogenaamde galerij zetten.   Vandaar, of vanuit de map wil ik ze vervolgens kopiëren naar een usb stick.   Ook dat lukt me niet, althans ik weet niet hoe.   De telefonische Philips helpdesk zegt dat ik de tablet per kabel moet verbinden met een pc.  Dat gaat, maar als ik dan de opdracht geef om fotos te importeren dan gaat hij duizenden afbeeldingen importeren van spelletjes enz.   Weet iemand wat ik kan doen ???  Bij voorbaat dank...........Adriaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de tablet aangesloten is op de computer ga je naar de verkenner.

Daar zou de tablet aanwezig moeten zijn, open de inhoud.

Je gaat er de map DCIM tegenkomen, daarin zouden de foto's zich moeten bevinden die je maakt met de camera.

Andere foto's kunnen zich bevinden in de map pictures.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had juist printje gemaakt...van wat clarkie zegt.

Je zal zo iets te zien krijgen(dit is van v.b van Linux)in Windows zal de kleur anders meer niet.

post-23481-0-53006700-1456425171_thumb.j

Mvg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens wat ik lees op de website van Philips is er de mogelijkheid om een USB- stick, externe HDD of SDHC- kaart aan te sluiten en die als externe geheugenuitbreiding te gebruiken.

Dan zou het toch ook moeten lukken om foto's van het interne geheugen naar het externe geheugen te verplaatsen lijkt me.

 

Als je een foto selecteert in de galerij  en dan (als dat bij jouw ook zo is, want dit werkt wel op smartphone met android) op de 3 puntjes klikt krijg je een menu waar je op verplaatsen naar moet drukken.

Dan zou je die stick moeten kunnen selecteren of een andere gewenste locatie.

 

post-9560-0-29221200-1456561492_thumb.pn

 

post-9560-0-89824400-1456561518_thumb.pn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ik zie wel verwijderen en bewerken, maar verder niet. Er zat een usb stick en een geheugen kaart in..... A3.

 

 

Op welke manier komen die afbeeldingen op die all in one?

 

 

Ik kan ze vanuit een website opslaan, ze komen dan in de zg. Galerij te staan. Daar zie je ze dan gewoon op een reitje. Als foto dus, is dat wat u bedoeld ?

 

 

Indien je dan enkel kan kiezen voor verwijderen en bewerken zal je helaas via een omweg moeten werken.

Of je zou gebruik moeten maken van een File explorer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.