Ga naar inhoud

Nieuwe LTS Ubuntu Kylin 16.04 beta is klaar om getest te worden.


Aanbevolen berichten

 

en de finale Ubuntu Kylin 16.04 LTS in april

Zou voor mij misschien goed nieuws kunnen zijn :D Zorin zal ook wel volgen zeker.

Zal die beta eens testen.

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Wie graag deze beta uittest

Druk zeker snel op één toets...dan F2>om taal te veranderen>nederlands.....want de opstart is in het Chinees!!!

Met de live...bij talen vond ik enkel Engels en Chinees!!!

Geprobeerd om te installeren...ben niks tegen gekomen van belgisch/dutch/nerderlands....

Ben er mee gestopt!

Mvg

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha wat leuk zeg...

 

@ Fcbbrugge: het word de hoogste tijd dat u wat informatie opneemt over de doelen van Ubuntu

 

Het is al lang geen geheim meer dat zij zich voornamelijk op de Chinese markt concentreren.

 

De eerste beta is dan ook altijd ofwel in het Chinees of het Engels, u kan kiezen tussen deze twee talen.

 

Hopelijk zal er bij de tweede beta meer talen beschikbaar zijn of je moet wachten tot april voor de final release

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

@ Fcbbrugge: het word de hoogste tijd dat u wat informatie opneemt over de doelen van Ubuntu

 

Het is al lang geen geheim meer dat zij zich voornamelijk op de Chinese markt concentreren.

 

Met alle Chinezen maar niet met den deze :rofl:

Wist ik echt niet....is ook de eerste keer dat ik dit tegenkom he...meestal als ik iets lees van nieuwe Ubuntu probeer ik die...nooit ne Chinees gezien :-) .Weer iets bij geleerd ;) .

Zo weten de andere leden het ook toch!

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Dank u hartelijk fcbbrugge,

 

Ik heb eens gekeken en wat me meteen opviel is dat er nu een verborgen optie is om de start knop ook zoals in Windows links onder op het bureaublad kan hebben. 

Dit is iets waar veel Linux gebruikers reeds jaren naar vragen (6 jaar om precies te zijn).

En dit is alleen maar te danken aan het team van Kylin team want zij hebben echt alles uit de kast gehaald om dit een prachtig besturingssysteem te maken.

 

Wat ook opvallend is het feit dat men de Ubuntu Software Center heeft verwijderd om programma's te downloaden en te installeren.

Maar niet getreurd hoor want zij hebben voor een vervanger gezorgd namelijk de Gnome Software 3.19 versie.

 

Wat er ook nog bij gekomen is dat u nu ook verwijderbare media kan formatteren wat voorheen in de terminal moest gebeuren.

 

En dan de kernel 4.4 met verbeterde ondersteuning voor de nieuwe serie Skylake processors. 

Wil je een volledige lijst zien van alle verbeteringen op de kernel 4.4 kan je hier eens gaan kijken, het is echt de moeite waard.

 

Ben benieuwd wat de uiteindelijke release van de LTS zal zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.