Ga naar inhoud

Favorieten Muziek


jetske

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraag , weet niet als het voor hier is maar dan hoor ik het wel .

 

Ik heb dus op YouTube een profiel en luister heel veel naar muziek daar en zet leuke muziek in de map favorieten . Nu komt het .

De speler daar speelt altijd alleen 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 

Kan ik de instellingen niet zo veranderen dat hij de nummers willekeurig kiest bv 5,9,3,1,7,enz enz in plaats van altijd net het rijtje af te gaan .

 

Alvast bedankt voor de hulp en het meedenken .:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

Lees dit eens afspeellijsten maken...of dit helpt weet ik ook niet,kun je misschien lijst maken naar jouw zin...nog nooit zelf gedaan!zelf klik ik ook maar op de liedjes bij favorieten...

Mvg

P.S in de link klikken op computer.

aangepast door fcbbrugge
Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen dat is het ook niet . Dat is het maken van een afspeellijst .

Zeg maar eentje voor Marco Borsato eentje voor Zwarte Lolla en eentje voor Rita Corita . :rofl: .

Ze bedoelen daar niet de instellingen mee van elke map app .

 

Maar toch bedankt om mee te denken . :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

Sorry meer weet ik er ook niet van :(...snap wel wat je wil je liedjes random afspelen...misschien is daar wel tool of....te vinden.

Wie weet komt er één lid/medewerker met oplossing he.

Nu eerlijk gezegd...zo erg is het ook niet om naar liedje te luisteren als het gedaan is de volgende te klikken toch ;)

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

En als je in plaats van handmatig ..zo als in #2 veranderd naar datum van toevoegen of iets anders...veranderd de volgorde dan niet,

Als je iets veranderd vergeet dan niet opslaan te klikken.

Mvg

aangepast door fcbbrugge
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.